فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: به زودی اخبار خوبی از به کارگیری سامانه‌های جدید پدافندی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۱۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
 به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، امیر «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: ترکیب سامانه‌های بومی پدافند هوایی با نیروی انسانی جوان و آموزش دیده درصد اطمینان مناسبی را برای دفاع از آسمان کشور ایجاد کرده است. وی با اشاره به پیشرفت های این قرارگاه در تمام حوزه‌های ماموریتی پدافند گفت: وضعیت دفاعی موجود در پدافند هوایی جوابگوی تهدیدها است و این آمادگی با تکیه بر توان داخلی کشور ایجاد شده است.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) تصریح کرد: رزمایش پدافند هوایی در سال جاری نشان داد که پدافند برای دفاع از کشور به تجهیزات بومی خود متکی است و نمونه این امر شلیک موفق سامانه موشکی تلاش بود که توانست اهدافی با سطح مقطع راداری بسیار پایین را در ارتفاعی بلند به خوبی شناسایی، رهگیری و منهدم کند. امیر اسماعیلی در پایان تصریح کرد: به زودی اخبار خوبی از به کارگیری سامانه‌های جدید پدافندی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات