خبرهای داغ:
شهردار تبریز عنوان کرد؛

آمادگی تبریز برای نقش‌آفرینی فرهنگی‌ و‌ اقتصادی

شهردار تبریز که به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی در سفر هیئتی از مدیران و فعالان اقتصادی استان در لهستان به سر می‌برد، در دیدار مدیران استان‌آذربایجان‌شرقی و ورشو، از آمادگی کلان‌شهر تبریز برای حضور موثر در متن برنامه‌ای ارتباطات دو کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۵۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در این دیدار، با اشاره به پیشینه روابط بین‌المللی شهر تبریز، اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز با برخورداری از مزیت‌های مهم تجاری، گردشگری و بسترهای مهم سرمایه‌گذاری، از گذشته‌های دور، محور ارتباطات بین‌المللی جمهوری اسلامی با قاره سبز بوده است.

وی با اشاره به این‌که بخش قابل‌توجهی از برنامه‌های عمرانی، خدماتی و زیست‌محیطی کلان‌شهر تبریز با نقش سرمایه‌گذاران خارجی، هدفگذاری شده‌است، خاطرنشان کرد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، می‌تواند پنجره‌های جدیدی را برای تعامل اقتصادی و اجتماعی، تبریز و لهستان در قلب قاره اروپا ایجاد کند.

شهردار تبریز ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی تبریز و ورشو، از ایده‌هایی است که قابلیت‌های اجتماعی و شهروندی دو طرف را به نقطه‌اتکای روابط اقتصادی و فرهنگی تبدیل خواهد کرد.
نجفی با دعوت از استاندار ورشو برای سفر به تبریز، اظهار امیدواری کرد، حضور متقابل هیئت‌های تبریز و ورشو در قالب هفته‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های مشترک صنعتی و رویدادهای ورزشی، در دستور کار برنامه ارتباطی دو طرف قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها