خبرهای داغ:
جانشین سپاه مراغه در جلسه توجیهی راهیان نور دانش آموزی این ناحیه گفت: این امنیت در سایه ایثارگری های رزمندگان اسلام و خون شهدای والا مقام است.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۵۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی افزود: امروز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدای گرانقدر و وجود نعمت ولایت و رهبری است.

وی به اهداف اردوی راهیان نور اشاره و بیان کرد: اردوی راهیان نور به جنوب کشور و غرب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با سیره شهدا و سبک زندگی آن هاست.

وی خاطر نشان کرد: چیزی که می تواند استقلال ما را تامین کند تکیه شفاف و صریح بر مبانی انقلاب است.

ساعدی دفاع مقدس، شهدا و راه امام را از مبانی نظام برشمرد و اظهار داشت: مکتب امام و تبعیت از رهبری اصولی ترین و اساسی ترین مبانی این نظام مقدس به شمار می رود.

وی همدلی و همزبانی، تقویت روحیه انقلابی و بسیجی و تداعی مظلومیت دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف این راهیان نور نام برد.

جانشین سپاه مراغه از دانش آموزان شرکت کننده خواست تا با حضور پر رنگ خود در برنامه های فرهنگی و مذهبی استفاده کافی از مکان های مقدس را داشته باشند.

دانش آموزان مراغه در دو مرحله جداگانه پسران و دختران به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد که 180 نفر در مرحله اول از پسران اعزام و 120 نفر از دختران هم 12 اسفند عازم خواهند شد .

ارسال نظرات