خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در حاشیه بدرقه نخستین کاروان راهیان نور مراغه به مناطق جنوب گفت: انتقال فرهنگ مقاومت، ایستادگی، ایثار و شهادت به نسل امروز از جمله اهداف برپایی اردوهای راهیان نوراست.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۶۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

رضا سامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تبیین فرهنگ و روحیه از خودگذشتگی یکی از اولویت‌های مهم امروز سپاه و بسیج است، افزود: تقویت روحیه شهادت طلبی، استکبارستیزی و عدالت خواهی از مهم ترین محورها و اهداف کاروان های راهیان نور به شمار می رود.

وی ادامه داد: راهیان نور دانش آموزی، فرصت مناسبی برای آشنا شدن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است.

وی یادآور شد: آنچه که سبب افزایش خودباروی و آگاهی نسل جوان نسبت به اسلام و انقلاب می شود همین تقویت روحیه شهادت طلبی و عدالت خواهی است، چراکه فرزندان ما با حضور در کاروان های راهیان نور الگوهای حقیقی زندگی خود را می شناسند و انتخاب می کنند.

وی ضمن بیان این که مقاومت و ایستادگی باید در بین نسل جوان ما نهادینه شود در خصوص مدت حضور اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: این دانش آموزان در این اردوی پنج روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور چون شلمچه،هویزه و دهلاویه و اروند رود بازدید کرده و از معراج الشهدا اهواز بازدید و در رزمایش نمایش انقلاب و دفاع مقدس نیز شرکت خواهند کرد.

وی از حضور یک روحانی و راوی فتح برای هر اتوبو در این کاروان خبر داد و افزود: روحانیون با بیان احکام و مسائل اعتقادی و روایان فتح با ارائه و تبیین رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، نقش ارزنده ای در انتقال آموزه های دینی و ارزش های والای اسلامی و انقلابی به نسل جوان ایفا خواهند کرد .

سامی در پایان سخنان خود از اعزام 120 نفز دانش آموز دختر این شهرستان در 12 اسفند 95 خبر داد.

ارسال نظرات