گزارش بسیج از همایش معتمدین و بزرگان جامعه عشایری کشور/7:
حجت الاسلام تویسرکانی در نوبت عصر همایش هم اندیشی بزرگان و معتمدین جامعه عشایری کشور، بیان کرد: عشایر مظهر صدق و صفا، فداکاری و قناعت، معنویت و خداپرستی و ولایت مداری هستند.
کد خبر: ۸۸۲۹۰۸۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام  تویسرکانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در نوبت عصر همایش هم اندیشی سران و بزرگان و معتمدین جامعه عشایری کشور، بیان کرد: تنها موجود آسمانی که در حال حاضر در دسترس انسان قرار دارد قرآن کریم است که نکات آموزنده ای را برای بشریت به ارمغان آورده است. یکی از این آموزه ها استقلالی است که انسان برای زندگی در این دنیا نیاز دارد در ایران مسئله استقلال به پشتوانه خون شهیدان بود، که ما در حال حاضر امنیت داریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اشاراتی در خصوص اقدامات لازم دولت برای کارهای آینده کرده اند، گفت: عشایرین مشکلات مختلفی دارند که آنها را با خطر انقراض تهدید می کند و رسیدگی به این مشکلات یکی از وظایف دولت ها خواهد بود. مقام معظم رهبری فرمودند که دیگر نباید گفت فلان کار باید انجام شود چرا که باید گزارش دهند کارها انجام شد.

  نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: از اینکه فلان مسئول از انجام کاری شانه خالی کرده است یا دولت ها نتوانستند به وعده های خود عمل کنند و کارها را به حد کمال برسانند گذشته چرا که باید تلاش شود تا با همدلی و وحدت کشور را به پیشرفت برسانیم.
   
   حجت الاسلام  تویسرکانی در پایان خاطر نشان کرد: نزدیک به 40 سال است که از انقلاب گذشته و با یک حساب سر انگشتی می توان نقش عشایرین را در این سال ها شمارش کرد. عشایر مظهر صدق و صفا، فداکاری و قناعت، معنویت و خداپرستی و ولایت مداری هستند.
ارسال نظرات