خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند تأکید کرد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در امر ارائه خدمات به همشهریان، گردشگران و مسافران تمام دستگاه‌های ذیربط در امر سلامت دخیل هستند و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۱۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، اولین کمیته خدمات سفرهای نوروزی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، محیط زیست، معاون درمان، صنعت ومعدن وتجارت، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی درمحل ستاد شبکه بهداشت و درمان نهاوند برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در این جلسه با بیان اینکه در بین حوزه‌های خدماتی، حوزه سلامت همواره در همه ایام شبانه‌روز و شرایط خاص آماده ارائه خدمات به مراجعان و بیماران است، افزود: ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مومنعلی دارابی از ادارات ذیربط در امر سلامت خواست همچون گذشته با بهداشت و درمان همکاری و هماهنگی لازم را داشته و در بحث آموزش و در اختیار قرار دادن اطلاعات لازم از حوزه‌های کاری و وظایف خود، وحدت رویه داشته باشند.

وی افزود: در امر ارائه خدمات به همشهریان، گردشگران و مسافران تمام دستگاه‌های ذیربط در امر سلامت دخیل هستند و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم صورت گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: نظارت بر رعایت بهداشت در مراکز عمومی پذیرایی و اقامتی، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای بهداشتی درمانی و خدمات‌رسان به مسافران و گردشگران و رعایت اصول بهداشت محیط زیست از مهمترین وظایف این کمیته است.

وی اظهار داشت: اخذ لیست کشیک‌‌های مراکز درمانی به ویژه درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در سطح استان، افزایش ظرفیت مراکز بهداشتی درمانی اعم از نیروهای انسانی و تجهیزات برای ارائه خدمات به مسافرین از دیگر وظایف کمیته استانی خدمات بهداشتی و سلامت است.

دارابی نظارت بر مواد غذایی بهداشتی در جایگاه‌های اسکان مسافران نوروزی به ویژه در کمپ‌ها و پارک‌ها، هماهنگی برای فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی در ارائه خدمات به مراجعین در ایام تعطیلات نوروزی، توسعه و تجهیز ناوگان بهداشتی شهرستان اعم از آمبولانس‌ها و استقرار تیم‌های اورژانس در محورهای مواصلاتی سطح شهرستان را از دیگر وظایف کمیته شهرستانی خدمات بهداشتی و سلامت شبکه بهداشت و درمان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی این شبکه آماده خدمات‌رسانی به مراجعین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات