فرماندار شهرستان قدس،در حاشیه جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قدس :
فرماندار شهرستان قدس بابیان اینکه انتخابات آینده پیمان با رهبری است گفت:به عنوان متولیان جامعه،هدف ما جلب حضور مردم در پای صندوقهای رأی میباشد،زیرا با هر یک رای مردم نظام را بیمه و رهبری را خشنود کرده ایم.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:بعداظهر امروز سید مهدی محمدی،فرماندار شهرستان قدس،در جمع روابط عمومی های ادرات شهرستان قدس،با بیان اینکه یکی از وظایف روابط عمومی ایجاد ارتباط بین افکار عمومی است تصریح کرد:رسانه و روابط عمومی هر دو از یک ریشه هستند و باید این تعامل بین آنها بیشتر شود.
 
 
وی در این باره ادامه داد:روابط عمومی ها و رسانه های این حق را دارند که به افکار عمومی مسئولان دست پیدا کنند،چون روابط عمومی و رسانه پلی مابین مسئولان و مردم است و اگر ظرفیتی نیز داشته باشیم،از صفر تا100متعلق به مردم است.

 
محمدی بیان داشت:توانمندی روابط عمومی ها باید بیشتر از سایر کارمندهای اداره باشد،زیرا وظایف اصلی این بخش کارکرد و علمکرد سازمان و یا نهاد مربوطه به جامعه میباشد.

 
فرماندار شهرستان قدس در بخش دیگری از سخنان خود به مهم دانستن بحث انتخابات در آینده اشاره کرد و خاطر نشان کرد:با توجه به اتفاقات اخیر در جهان باید بکوشیم  تا با تمام  وجود مردم را به صحنه بیاریم تا در این حماسه سیاسی حضور خود را مانند هرسال پرنگتر  جلوه دهند،همانند خلق حماسه چند روز گذشته22بهمن که جواب دندان شکنی به  اقدامات آمریکا دادند.

 
این مقام مسئول در این باره ادامه داد:ما به عنوان متولیان جامعه،به وظیفه خود جامه عمل میپوشانیم،زیرا انتخابات آینده هم عهد و پیمان با رهبری را ثابت میکند و هم، هر کدام از رأی مردم نظام و کشور را بیمه خواهد کرد و مهمتر از همه، جوابی خواهد شد بر یاوه گویان این نظام مقدس تا در مسائل داخلی مملکت دخالت نکنند.

 
سید مهدی محمدی در خاتمه افزود : روابط عمومی ها شهرستان قدس می بایست با بهره گیری از روش های نوین اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مؤثر و معنادار با رسانه ها، زمینه پیوند مخاطبان با سازمان خود را فراهم کنند و در مثبت اندیشی دیدگاههای آنان نقش موثری را ایفا کنند.
ارسال نظرات