سرپرست فرمانداری خاتم با اشاره به خاکسپاری دو شهید گمنام در این شهرستان گفت:ورود شهدای گمنام به خاتم بخش مروست، مایه برکت برای نظام و حفظ روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان می شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۵۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرپرست فرمانداری خاتم در جلسه هماهنگی و آمادگی استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام شهر ستان خاتم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ، اظهار داشت: شهدا سمبل افتخارات جمهوری اسلامی ایران هستند و رشادت های آنان باعث شد ایران در برابر هر تهدیدی بیمه شود.

محمد محمودی گفت: حضور شهدای گمنام در شهرستان باعث افزایش روحیه شهادت طلبی در بین اقشار مختلف مردم می‌شود.

محمودی افزود: حضور گسترده مردم در تشیع پیکر دو شهید گمنام دارای دو پیام است یکی اینکه به شهدا بگویند راه شما را ادامه خواهیم داد و پیام دوم اینکه امنیت و آرامش در کشور و اقتداری که عرصه بین المللی داریم مرهون خون پاک و مطهر شهدای گرانقدر است.

در ادامه حجت الاسلام جعفری با اشاره به حضور پر شور مردم در استقبال از شهدای گمنام در بخش مرکزی و مروست اظهار داشت: یکی از عوامل بیمه شدن انقلاب اسلامی تجلیل از شهدا است وقتی دنیا روحیه ایثار و شهادت را در بین جوانان مشاهده کند جرأت رویارویی با این انقلاب را ندارد.

امام جمعه هرات گفت: شهدا باعث شدند در 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی بیمه شود و امروز ما وظیفه‌داریم که راه شهدا را بشناسیم و مسیر زندگی‌مان را طوری تنظیم کنیم که ادامه‌دهندگان اهداف شهدا باشیم.

گفتنی است مراسم استقبال از دو شهید گمنام در بخش مرکزی سه شنبه بعدظهر ساعت 15 از میدان فرمانداری تا حسینیه حضرت ولی عصر هادی آباد و چهارشنبه بعدظهر ساعت 15 در دهستان چاهک برگزار خواهد شد.

و بعد از آن شهدای گرانقدر برای تشییع و تدفین به بخش مروست انتقال و پنجشنبه صبح راس ساعت 9 همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)  تشییع و در حسینیه بزرگ مروست به خاک سپرده خواهند شد..

ارسال نظرات