با مشارکت جبهه منظران خورشید و بانک سینا ؛

تفاهم نامه همکاری برای محرومیت زدایی از مناطق محروم منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان بانک سینا و جبهه جهادی منتظران خورشید برای اهدای کمک های مردمی به مناطق محروم منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۵۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، جلسه تفاهم نامه همکاری میان بانک سینا و جبهه جهادی منتظران خورشید به منظور اهدای کمک های مردمی برنامه تلویزیونی دست خط شبکه پنج سیما به مناطق و روستاهای محروم شکل گرفت .

براساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، مهندس پیشرو مدیر عامل بانک سینا، دکتر احمدی مسوول جبهه جهادی منتظران خورشید، دکتر تورنگ قائم مقام شبکه پنج سیما حضور داشتند.

در این مراسم گزارشی از معرفی طرح های عمرانی بسیج سازندگی توسط دکتر اسماعیل احمدی مسوول جبهه جهادی ارائه شد.

همچنین مهندس پیشرو مدیر عامل بانک سینا هم به چگونگی تامین مالی برای محرومیت زدایی پرداخت که براساس آن میزان مشارکت مالی مردم و بانک سینا با تفکیک آمار و ارقام ارائه شد. همچنین جزییاتی از چگونگی امکانات واگذار شده در مناطق  محروم بیان شد.

برپایه این گزارش تورنگ قائم مقام شبکه پنج سیما نیز به نقش سازنده رسانه ‌های مختلف دیداری و شنیداری در رفع محرومیت زدایی اشاره کرد.

در این مراسم همچنین عملکرد گروه جهادی منتظران خورشید در طی سالیان متمادی به تصویر کشیده شد؛ اسماعیل احمدی مسوول گروه جهادی منتظران خورشی هم اهم فعالیت این گروه جهادی در مناطق مختلف محروم مرزی و غیر مرزی را ارائه و برنامه های مورد نیاز و چگونگی هزینه کرد کمک های مردمی و نحوه کمک بانک سینا را در قالب 5 طرح پیشنهادی ارائه داد.

حجت الاسلام پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی در این جلسه محرومیت زدایی در قالب همکاری گروه های جهادی و کمک صادقانه بانک ها را از عوامل موثر در گفتمان دینی ، فرهنگ سازی و اجرایی کردن اصل 44 قانون اساسی برشمرد. وی رشد و توسعه ظرفیت های مردمی در عرصه های مختلف را عامل مهم در پیشرفت و آبادنی کشورمان دانست.

در پایان نیز تفاهم نامه همکاری فیما بین جبهه جهادی منتظران خورشید و بانک سینا و مسوولان حاضر در جلسه جهت خدمت رسانی و رفع محرومیت میان بانک سینا و جبهه جهادی منتظران خورشید منعقد شد.

ارسال نظرات