جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروزه بسیجیان لرزه بر اندام استکبار انداخته اند و پیروی از ولایت فقیه رمز موفقیت انقلاب است
کد خبر: ۸۸۲۹۱۶۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، سردار گشتاسب جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان سراوان ضمن تشکر و قدر دانی ازعلما، سران طوایف، برادران و خواهران بسیجی که در این رزمایش شرکت کرده اند، گفت:  امام خمینی (ره) کارهای زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام داده است که امروز پس از 38 سال ثمره حضور پرنشاط را در همه صحنه ها مشاهده می کنیم.
وی با بیان اینکه بسیجیان فعالیت های زیادی را در راستای انقلاب انجام داده اند، افزود:عقبه بسیجیان به عقبه شهدا متصل است به طوریکه امروزه بسیجیان لرزه بر اندام استکبار انداخته اند.
جانشین فرمانده قراگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: اگر بسیج و نیروهای انقلابی بسیج نبود، شاید امروز انقلاب به نحو دیگری تداعی می شد.
سردار گشتاسب به شاخصه های بسیجیان اشاره کرد و اذعان داشت: انقلابی بودن، ولایت مداری و حضور فعال در تمامی صحنه های انقلاب از مهم ترین شاخصه های نیروهای بسیجی است.
وی ادامه داد: امروزه با حضور پررنگ بسیجیان و  در جنوب شرق کشور و حضور علما و سران طوایف را در مرز های خود داریم که باید قدردان باشیم.
جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: برادران و خواهران بسیجی توجه داشته باشند که دشمن قصد ایجاد تفرقه و کمرنگ جلوه دادن حضور بسیجیان در صحنه های انقلاب از جمله راه پیمایی ها و انتخابات است زیرا حضور ما در تمامی صحنه ها در دفاع از انقلاب اسلامی دشمن را سطوح می آورد.
سردار گشتاسب به بسیجیان توصیه کرد که همواره در مسر انقلاب گام بردارند  و با انسجام از ولایت خود دفاع کنیم.
وی افزود: رمز موفقیت ما در تمامی صحنه حمایت از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه است.
ارسال نظرات