معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارافرینی امید کشور گفت: طرح های مشارکتی و غیر مشارکتی در اولویت صندوق کارآفرینی امید کشور قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳

علی اصحابی در مراسم بهره برداری از خط تولید محصولات شیمی خودرو در شهرک صنعتی یاسوج با بیان اینکه برنامه های این صندوق در جهت توسعه کسب کار به صورت منطقه ای و محله ای است گفت : توجه به طرح های مشارکتی و غیر مشارکتی از طریق تشکیل تعاونی ها در مناطق روستایی جز اولویت های این صندوق است .
وی با اشاره به اینکه طرح های غیر مشارکتی نیز دانش بنیان هستند افزود: تاکنون در کهگیلویه وبویراحمد 110 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که 9 هزار و 740 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی داشته است.
اصحابی با بیان اینکه استان از توانمندی های مناسبی برای رونق کسب کار برخوردار است گفت: توسعه ی کسب و کار های محلی در بخش های گردشگری، کشاورزی و تولیدات صنایع دستی موجب کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد می شود .

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: این صندوق تاکنون در کشور هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و61 هزار فرصت شغلی در زمینه های صنعت پوشاک، برنددهی ملی و محلی، توسعه صنعت گردشگری و بوم  گردی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین برنامه سال آینده صندوق کارآفرینی امید کشور، ایجاد اشتغال بوسیله سرمایه گزاری است گفت: همه تولید کنندگان به شبکه تولید و توزیع وصل می شوند تا تولیدات آنها مستقیم به عرضه فروش برسند .
علی اصحابی تقویت بنیه مالی در اشتغال زایی روستایئان، ایجاد صندوق های محلی به عنوان تامین کنندگان کسب و کار، حمایت از خیرین ، برگزاری نمایشگاه های ملی و منطقه ای و ایجاد هر روستا یک محصول را از جمله برنامه های سال آینده صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد.
رئیس صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در این خط تولید محصولات شیمی خودرو شامل آب رادیاتور، ضد یخ، شیشه شور و آب مقطر تولید می شود .
حسن پور با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه  به این واحد تولیدی پرداخت شده است افزود: این واحد تولیدی با زیربنای 9 هزار و 700 متر مربع برای 40 نفر شغل ایجاد کرده است .

وی گفت : تفاهم نامه استانی با ادارات و دستگاه های اجرایی انجام شده است و از اردیبهشت ماه سال آینده حمایت های مالی در راستای اشتغال پایدار  از متقاضیان و تولیدکنندگان در استان انجام می شود.

ارسال نظرات