کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان رتبه نخست کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۲۹۱۹۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشست شورای هماهنگی بانک‌ های استان در یاسوج گفت:میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال 120 درصد افزایش داشته است.
مجید محنایی افزود: اداره کل بهزیستی استان نیز در 10 ماه سال جاری در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به افراد زیر پوشش رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داد در حالی که در مدت مشابه پارسال مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مسکن روستایی و شهری در کهگیلویه و بویراحمد در 10 ماه سال جاری مطلوب بوده و بانک‌های عامل استان همکاری لازم را داشته‌ اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همان‌ گونه که در نشست‌ های شورای بانک‌های استان به بانک‌های کم کار تذکر داده می‌شود از عملکرد مثبت و تلاش بانک‌های فعال استان هم تقدیر خواهد شد.

مجید محنایی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سه بانک برتر این استان در زمینه پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مسکن روستایی و شهری در 10 ماه سال جاری را به استانداری معرفی کند تا پس از تأیید استاندار توسط مدیران عامل آنها در تهران مورد تجلیل قرار گیرند.

وی ادامه داد:رئیس کمیته امداد کشور از شبکه بانکی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل همکاری مطلوب با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در 10 ماه سال جاری در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تجلیل می ‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به منظور افزایش انگیزه مدیران بانک‌های عامل استان که همکاری لازم را با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان داشته‌اند موضوع در قالب نامه‌ای به مدیران عامل آنها در تهران برای درج در پرونده و تشویق‌های لازم اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات