خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر:

نیروهای مسلح ما آماده هستند و گزینه روی میز توهمی بیش نیست

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر گفت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و گزینه روی میز توهمی بیش نیست این نقشه دشمن است که فکر ها را مشغول کند تا فضای فرهنگی، اجتماعی، ماهواره، تلگرام و... را به خورد جوانان بدهند.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۴۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
حجت الاسلام اسماعیل چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انقلابی بودن اظهار داشت: چند سالی است امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در خصوص انقلابی‌گری، انقلابی بودن و ماندن و عمل کردن تأکید دارند و لازمه این مهم دانستن شاخص های انقلابی گری است.

وی با بیان اینکه زمانی که بصیرت مطرح شد به عده ای برخورد، افزود: بصیرت یعنی در یک شبکه ملی یک خانم فمینیست دعوت می کند و می گوید تهاجم فرهنگی توهم است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه انقلابی‌ها باید پایبند به ارزش‌های انقلاب باشند، گفت: در انقلاب اسلامی ولایت، انقلاب، دستاوردهای انقلاب، شهدا و خانواده شهدا ارزش هستند و مقام معظم رهبری از ما می خواهند به این ارزش‌ها پایبند باشیم.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی دارای ارزش است، ابراز داشت: یک بسیجی باید به این ارزش والای انقلاب و ولایت مداری پایبند باشد.

چراغی گفت: از ارزش‌های دیگر انقلاب اسلامی، خانواده شهدا است و ما باید همیشه به سراغ خانواده شهدا برویم و از آنها سرکشی کنیم چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: آرمان ما از نهضت عاشورا آغاز و به ظهور ختم خواهد شد و در این بین هر کسی که مانع بشود باید از سرراه برداشته شود و هر چیزی که ما را به ظهور نزدیک کند باید با او آشنا شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه یکی از آرمان‌های ما آزادی مستضعفین عالم است تصریح کرد: نجات مستضعفین عالم از زیر سلطه مستکبرین ازاهداف امام(ره) از انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در بحث آرمانگرایی باید از حوادث و خطرها و انحرافاتی که در جامعه پیش می آید، نترسید، افزود: اگر عده ای با حقوق‌های نجومی و غیره دل مردم را سرد کنند، دلیل نمی شود که ما از آرمان خود دست بکشیم ناراحت می شویم و گلایه هم می کنیم و گلایه خود را هم فریاد می زنیم ولی از آرمان خود کوتاه نمی آییم.

چراغی با تأکید بر پایبندی به استقلال کشور در بعد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی گفت: ما باید به استقلال و اقتصاد درونی خود استناد کنیم، واردات بی‌رویه بی توجهی به اقتصاد درونی کشور و استقلال اقتصادی است.

وی در بعد استقلال سیاسی اظهار داشت: باید در برابر تهدیدات ایستاد چراکه ما فرزند عاشورا هستیم، تحریم کنند ما فرزند رمضان هستیم و این استقلال سیاسی است.

* تقوای سیاسی و الهی عامل پیروز ما است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید به خدا دل ببندیم و نباید به کدخدا دل بست، افزود: در بعد استقلال فرهنگی همه منتقدان سینما به جشنواره فیلم فجر و فیلم های آن اعتراض داشتند چون سیاه نمایی کامل بود.

وی ادامه داد: استقلال فرهنگی یعنی مراقب ولنگاری فرهنگی و تهاجم فرهنگی باشید، فرهنگ را دست بگیریم و فرهنگ ناب اسلامی تولید کنیم آقایان برای لغو یک سخنرانی و یک کنسرت کل ایران را متهم می کنند اما هیچ کس برای خوزستان حرف نمی‌زند.

چراغی گفت: می خواهند حساسیت ما را در برابر دشمن و شناخت نقشه های آن بگیرند، حساسیت شما را نسبت به «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» بگیرند و حساسیت حزب اللهی ها را نسبت به این شعارها کم کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا از روزی که روی کار آمده است دستش به خون ۷۰میلیون نفر آغشته است، یادآور شد: شناخت دشمن و نقشه های دشمن را باید مدنظر داشته باشیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و گزینه روی میز توهمی بیش نیست این نقشه دشمن است که فکر ها را مشغول کند تا فضای فرهنگی، اجتماعی، ماهواره، تلگرام و... را به خورد جوانان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید آمریکا اگر بداند ۱۰ درصد پیروز است حمله می کند آمریکا یک درصد هم احتمال پیروزی نمی‌دهد اما تمام گلوله های خود را در فضای مجازی در ماهواره و امثال آن شلیک می کند.

چراغی عنوان کرد: اگر تقوای سیاسی و الهی باشد پیروز هستیم چراکه ما در جنگ باتقوا پیروز شدیم و انقلاب اسلامی با معنویت پیروز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات