خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه؛

ترویج گفتمان انقلاب رمز ماندگاری آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در ششمین همایش هادیان و نخبگان سیاسی این ناحیه، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را در ترویج گفتمان انقلاب و تفکر انقلابی گری عنوان کرد و گفت: بسیج ظرفیتی عظیم و گسترده در به ثمر رسیدن این گفتمان است.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۵۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب، آشتی ملی را کلید واژه ای برای نزدیک شدن به نظام و ولایت عنوان و بیان کرد: طراحان اصلی این مسئله، سران فتنه و جریاناتی چون نهضت آزادی و برخی از نخبگان سیاسی و خواص بی بصیرت هستند که هدفشان اجرای نقشه هایی جدید بر علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به خسارات جبران ناپذیر فتنه 88 و اقدامات فراموش نشدنی فتنه گران همچون آتش زدن پرچم عاشورا و آتش زدن مساجد و بی حرمتی های صورت گرفته، اظهار داشت: ملت ایران با اینگونه افراد هرگز آشتی نکرده و زمام امور خود را به آنان نخواهند سپرد.

حجت الاسلام امیرنژاد افزود: استحکام بخشی به ساختار درونی، اتخاذ اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و جهاد کبیر در برابر نفوذ دشمن و انقلابی گری، گفتمان های ماندگاری انقلاب را تشکیل می دهند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج گفتمان انقلاب در بین آحاد ملت توسط هادیان و نخبگان با بصیرت جامعه، یادآور شد: دشمن در پی ایجاد اختلاف و نفوذ در بدنه نظام برای براندازی انقلاب اسلامی است و در انتخابات سال 1396 نیز توان خود را برای ایجاد جوّی دوقطبی در جامعه به کار بسته و خواهد بست.

ششمین همایش هادیان و نخبگان سیاسی سپاه میانه با حضور دهها نفر از بسیجیان و کارکنان سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها