خبرهای داغ:
يكي از هاديان سياسي سپاه ولايت تبريز در جمع دانش آموزان بسيجي هنرستان زینبیه سپاه ولايت تبريز با بیان اینکه مهم ترين كسي كه مي تواند به محيط پیرامون خود تاثيرگذار بگذارد خود انسان است، گفت: بشر در طول تاريخ با حركت هاي مختلف خود موجب تحولات عظيمي و ماندگاري تاریخ قوم یا ملتی شده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۵۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد پورخردمند، افزود: هر انساني بي حركت باشد محكوم به مردن و فراموش شدن است و گواه اين ادعا تاريخ بشري است كه چه بسا ملت هاي فراواني آمده اند و رفته اند ولي نام عده اي خاصي در تاريخ حك شده است بنابراین تقويم را ما انسان ها مي سازيم و اقدامات، حركت ها و نوع فعاليت ما به تقويم و روزها معنا مي بخشد.

پورخردمند در ادامه با اشاره به نمونه هاي از حركت انسان ها در طول تاريخ خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ما در اين چندين دهه كه از پيروزي آن مي گذرد پر از حركت هاي الهي است كه چون با اتكا به خداي متعال بوده هم ماندگار شده هم به ثمر نشسته است.

وي در پايان با توصيه به دانش آموزان در خصوص مطالعه تاريخ اظهار داشت: امروز دانش آموز ایرانی باید تاریخ را مطالعه و سرگذشت پدران و مادران شجاع و با بصیرت این مرز و بوم را بشناسد و بدانند اين انقلاب با چه مشقت و سختي به دست آمده است.

ارسال نظرات