مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی(عج)زنجان در گفت‌وگو با«بسیج»:

"بسیج" ابهت آمریکا را شكسته است

مرادی با بیان اینکه بسیج، استکبار را زیر پا گذاشته است، گفت: بحث ظلم ستيزي و استكبار ستيزي از فرهنگ عمومي بسيج برخاسته است و در انقلاب دوم يعني تسخير لانه جاسوسي ابهت آمریکا شكسته شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۶۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
عبدالکریم مرادی مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه یکی از زمینه هایی که بسيج ورود کرده و این موضوع نشان دهنده آن است که پایه و بنیان بسیج درست است، گفت: نتایج و اقدامات بسیج در سالهای پس از تشکیل و نقش آن در حفظ ثبات، امنیت و آرامش به خوبی هدف از تشکیل آن را تشریح می کند.
 
وی با اشاره به عزتی که فرهنگ بسیجی در جامعه ایرانی رقم زده است، تصریح کرد: از همین جهت است که امروزه از جمهوري اسلامي دعوت مي كنند تا در مذاکرات بین المللی حضور یابد و امروزه کاملاً شاهد این هستیم که کشورمان با قدرت در تحولات سوریه نقش آفرینی می کند.
 
مرادی تاکید کرد: یکی از بحث هایی که بسیج در آن نیز موفقیت خود را به اثبات رسانده، برگزاری و امنیت انتخابات است و هرجا بسيج در مشاركت هاي مدني و اجتماعي ورود پيدا كرده حس امنيت و آرامش را رقم زده است.
 
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: بحث ظلم ستيزي و استكبار ستيزي از فرهنگ عمومي بسيج برخاسته است و در انقلاب دوم يعني تسخير لانه جاسوسي ابهت آمریکا شكسته شد و جهانیان دیدند که فرهنگ بسیجی استکبار را زیرپا گذاشت.
ارسال نظرات