فرمانده ناحیه بسیج تفت خبر داد:

پیکر شهید گمنام دهم اسفند در تفت تشییع و تدفین می شود/وداع 3 روزه تفتی ها با پیکر شهید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در روز سه شنبه 10 اسفند ماه در شهر تفت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۸۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت،، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در نشست خبری به تشریح برنامه های تدفین شهید گمنام در شهر تفت پرداخت و گفت: شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی مایه آرامش عظمت، شکوه و آرامش ملت ایران شدند.

سرهنگ علیرضا زارع، اطلاعت از ولایت و ولایتداری اعتقاد راسخ مردم ایران دانست، ادامه داد: مردم هم قدردان انقلاب اسلامی، ولایت و شهدا هستند و در صحنه های مختلف نشان داده اند که در دفاع از این اصول کم نخواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه قرار است شهر تفت میزبان و پذیرای گمنامی باشد که با نام رفت و بی برگشت، از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه دوم در شهر تفت خبر داد و اذعان داشت: روز یکشنبه صبح 8 اسفند ماه، مراسم استقبال از شهید گمنام از میدان امام حسین(ع) تا حسینیه امام(ره) برگزار و بعد از نماز مغرب و عشا مردم دهستان نصرآباد میزبان شهید گمنام خواهند بود و ساعت 20:30 روز یکشنبه، مردم اسلامیه در مهدیه این روستا میزبان شهید گمنام خواهند بود.

فرمانده سپاه تفت ادامه داد: روز دوشنبه صبح 9 اسفند ماه چند برنامه ویژه دانش آموزان دختر و پسر با روایتگری حجت الاسلام جلالیان برگزار خواهد شد و همچنین دوشنبه شب مراسم وداع با شهید گمنام در محل مهدیه گلزار شهدای مرکزی شهر تفت با روایتگری یکی از سرداران دفاع مقدس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم اصلی و تشییع و تدفین ساعت 9 صبح روز سه شنبه 10 اسفندماه از محل میدان قدس تا آموزشکده فنی شهید مطهری تفت برگزار و شهید گمنام در این دانشکده تدفین خواهد شد.

زارع اضافه کرد: مراسم سوم، همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت 9:30 صبح در محل مسجد امام(ره) شهر تفت برگزار خواهد شد و همچنین مراسم هفتم روز سه شنبه 17 اسفند در مسجد دانشگاه شهید مطهری تفت برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در پایان با دعوت از اقشار مختف مردم تفت برای شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام ابراز امیدواری کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار تفت با استقبال گرم از این شهید گمنام، بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.


ارسال نظرات