فرمانده سپاه ناحیه بجستان: دشمنی امریکا با ما پایانی ندارد چون آن‌ها با اصل حکومت اسلامی مشکل‌دارند و آن نشأت‌گرفته از خوی استکباری آن‌هاست.
کد خبر: ۸۸۲۹۲۹۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا جنیدی شب گذشته در نشست هیئت منتظران بجستان که در منزل پدر شهید کفاش برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از مردم ولایت مدار بجستان که در روز ۲۲ بهمن با حضور باشکوه خود به ندای رهبری لبیک گفتند، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بسیار معنادار و حامل پیام‌های مختلفی بود، مردم ایران صرف‌نظر از هر نوع گرایش سیاسی به‌فرمان ولی امر مسلمین لبیک گفتند و در این مراسم شرکت کردند.
 
وی به قدرت ایران در جهان اشاره کرد و گفت: نشریه اینتر پرس؛ ایران را در سال ۲۰۱۶ هفتمین کشور قدرتمند جهان و بالاتر از رژیم قاصب صهیونیسم معرفی کرد. دشمنان این کشور می‌دانند که اگر تعرضی به این کشور شود کمتر از ۲۴ ساعت همه مواضعشان در حاشیه خلیج‌فارس با خاک کسان می‌شود.
 
وی افزود: با همه این تفاسیر دشمن از قدرت نظامی ایران نمی‌ترسد بلکه هراس آن‌ها از گسترش تفکر اسلامی و اسلام‌خواهی است و همچنین از گسترش فرهنگ تشیع هراس دارند؛ و در همین راستا درصدد حذف ولایت برآمدند که به‌هیچ‌عنوان موفق نبودند و این عدم موفقیتشان حاصل بیداری مردم و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است.
 
فرمانده سپاه بجستان ضمن اشاره به جایگاه ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری تصریح کرد: عدم وجود ولایت‌فقیه در برخی از کشورهای عربی باعث شد تا خیزی برای انقلاب بردارند و تا حدودی موفق هم بودند ولی نتوانستند این حرکت خود را ادامه و حفاظت کنند.
 
عضو شورای تأمین بجستان ضمن اشاره به دشمنی پایان‌ناپذیر امریکا خاطرنشان کرد: تجربه ۳۸ ساله ما نشان داد با هر قدم عقب‌نشینی ما، دشمن یک‌قدم به جلو می‌آید و نمونه آن بر جام است که بعد از تعطیلی ۱۲ هزار سانتریفیوژ با غنای ۲۰ درصد تحریم‌ها بر جای خود باقی و بعضاً تشدید شد.
 
وی افزود: دشمنی امریکا با ما پایانی ندارد چون آن‌ها با اصل حکومت اسلامی مشکل‌دارند و آن نشأت‌گرفته از خوی استکباری آن‌هاست.
 
فرمانده سپاه بجستان ضمن ارائه گزارش از ایجاد زمینه اشتغال در شهرستان توسط سازندگی سپاه اذعان کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال وام اشتغال با سود ۴ تا ۱۶ درصد به بسیجیان این شهر واگذار شد و در سال جدید با تعاملی که بین سازمان بسیج سازندگی و استان قدس رضوی به وجود آمد، قرار بر این شده وام‌های اشتغال که داری طرح توجیهی باشد تا سقف یک میلیارد ریال به‌صورت قرض‌الحسنه به بسیجیان واگذار شود.
 
سرهنگ جنیدی در پایان ضمن تأکید بر تکمیل مزار شهدای گمنام خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با استان، سپاه ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ساخت مزار شهدای گمنام تخصیص و واریز به‌حساب شد که اتمام این پروژه نیازمند ۲۰۰ میلیون دیگر است و کمک خیرین را می‌طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها