خبرهای داغ:
با هدف نمایش فعالیت مردمی اقتصاد مقاومتی:

ستاد مردمی «مقاومت هشتاد میلیونی» فراخوان منتشر کرد

فعالین و کارآفرینان درمشاغل مختلف می توانند اقدامات خود را در چهار حوزه تولید، ترویج،منابع علمی و مطالبه جهت معرفی و شرکت در نخستین عهدواره «مقاومت هشتاد میلیونی» وکسب نشان مقاومت ایرانی به این ستاد معرفی کنند.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۱۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
  به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، در آخرین ماه سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، فراخوانی به نام «مقاومت هشتاد میلیونی» برای نمایش اقدام های مردمی در حوزه اقتصاد مقاومتی منتشر شد.

در این کمپین از مردم دعوت شده است که تمام اقدامات خود را در چهار حوزه تولید(کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و ..)، ترویج (تولیدملی و کالای ایرانی؛ ضدارزش سازی کالای خارجی)، علمی (کاهش آسیب پذیری کشور و رفع نیاز های مردم) و مطالبه (امر به معروف و نهی از منکر بر علیه مفاسد اقتصادی) خود را معرفی کرده و به نمایش عموم بگذارند.

علاقمندان می توانند گزارشی از اقدام های خود را در قالب متن، عکس نوشته و فیلم یک یا چند دقیقه ای از اقدام خود یا دیگر اقدام کنندگان در محیط تولید، فیلم یک یا چند دقیقه ای از اقدام ناکام مانده با ذکر موانع تولید و معرفی مکتوب چند خطی از اقدام خود یا دیگر اقدام کنندگان را از طریق شبکه های مجازی برای آن ارسال نمایند و این ستاد نیز اقداماتی که بر اساس شاخص های اعلام شده ارسال گردند، در کلیه شبکه های توزیع و ترویج مجازی منتشر خواهند شد.

ستاد مردمی مقاومت هشتاد میلیونی بر اساس شاخص هایی که جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در اقتصاد تدوین کرده اند تا روز 16 اسفند پذیرای اقدامات خواهند بود و در روز 19 اسفندماه سال 95، طی مراسمی از میان آثار معرفی شده، از اقدام های ویژه مردمی تقدیر به عمل می آید و اقدام های برتر، «نشان مقاومت ایرانی» اهدا خواهد شد.

این نشان در «عهدواره مقاومت هشتاد میلیون» توسط ستاد مردمی، پس از سنجش اقدامات بر اساس شاخص ها اعطا خواهد شد.

نشان «مقاومت ایرانی» بر اساس شاخصه هایی که توسط اساتید جبهه فکری انقلاب در اقتصاد مقاومتی تعیین گشته است و دارای یک اعتبار نخبگانی و رسانه‌ای – تبلیغاتی می‌باشد و بیشتر از این که یک نشان اقتصادی باشد، نشانی ست حامل فرهنگ اقتصاد مقاومتی که با تایید اساتیدی همچون دکتر درخشان، درکتر رزاقی، دکتر سبحانی، حجت الاسلام میرمعزی، دکتر داوودی و دکتر پیغامی همراه است.

همچنین اقدامات برتر به مراکز تولید هنری– رسانه ای مانند جشنواره عمار، به عنوان سوژه مستند و ... معرفی خواهند شد و در سه بخش تولید، توزیع، فعالیت های علمی و مطالبه در شبکه های ترویج تولید و کالای ایرانی معرفی خواهند شد.

حجت الله عبدالملکی (هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و فعال در گفتمان‌سازی مردمی و نخبگانی اقتصاد مقاومتی)، کامله موسوی (تولید کننده مردمی در خوزستان در حوزه کشاورزی و صنایع خانگی و ... بر اساس الگوی تعاونی‌های مردمی و تواناسازی و کارآفرینی‌های کوچک متکثر)، حسین یکتا (فعال در عرصه محرومیت‌زدایی و ساماندهی حرکت‌های جهادی و فعال در گفتمان سازی مردمی)،روح ‌لله ایزدخواه (تمرکز بالای یک دهه بر حوزه نظری و میدانی پیشرفت مناطق محروم و اقتصاد مردمی و فعال در منطقه سیستان و ...) و محمدرضا دیانی (مدیر  شرکت تولید لوازم خانگی ایرانی اسنوا) جمعی از اعضای اصلی این ستاد معرفی شده اند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کانال تلگرامی«مقاومت 80 میلیونی» و یا صفحه اینستاگرام «عهدواره مقاومت 80میلیونی» مراجعه کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار