خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بشرویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس، پنجم و ششم اسفندماه در شهرستان بشرویه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۱۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: رزمایش الی بیت المقدس در دو روز پنجم و ششم اسفندماه در شهرستان بشرویه اجرا می شود.

وی گفت: مجموعه مقاومت بسیج وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای وظایف اصلی خود که بحث دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است ماموریت های مختلفی را در قالب برنامه های متفاوت در زمینه های فرهنگی، بصیرتی، اعتقادی، ورزشی و رزمی دنبال می کند.

وی افزود: این نهاد انقلابی خوشبختانه تاکنون با اجرای ماموریت های متفاوت در این راستا بسیار موفق بوده و بدین وسیله پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار داشت: باتوجه به نوع تهدیدهایی که امروزه بر این نظام و انقلاب متصور است ، بسیج وظیفه دارد در راستای این نوع از تهدیدات برنامه تعریف کرده و آمادگی لازم را در راستای مقابله با این تهدیدات داشته باشد.

خبازی یکی از این تهدیدات روز را تهدید فرهنگی دانست و گفت: برای مقابله با این نوع تهدید بحث حلقه های صالحین که یک اقدام تربیتی است را دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: در زمینه مقابله با تهدیدات نظامی نیز در صورتی که برای کشور و خصوصا شهرستان ما متصور شود نوعی آمادگی رزمی را پیش بینی کرده ایم که با اجرای آن با تمام توان و به صورت مردمی دفاع نماییم.

وی افزود: در این راستا گردان هایی در شهرستان به وسیله نیروهای کاملا بسیجی فعالیت دارند که گردان 340 در شهر بشرویه و گردان 341 در بخش ارسک است و نیز گردان کوثر ویژه خواهران می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار