خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه:

برگزاری یادواره شهدای غواص در ارومیه ادای دین دانشگاه به دفاع مقدس است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: برگزاری یادواره شهدای غواص در ارومیه در راستای اجرای رهنمودهای فرهنگی مقام معظم رهبری و به معنی ادای دین دانشگاه به وقایع و رخدادهای حماسی دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۳۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یعقوب پوراسد در نخستین یادواره شهدای غواص آذربایجان غربی که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه و با حضور استاندار، فرماندهان وقت دوران دفاع مقدس، فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان کشوری، استانی و خانواده معظم شهدا در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با روسای دانشگاه‌های کشور تاکید ویژه‌ای بر انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها بویژه امورات مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه در همین راستا و برای پیاده‌سازی منویات فرهنگی مقام معظم رهبری برگزاری رویدادهای فرهنگی با اولویت برنامه‌های ارزشی و تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آنان را در دستور کار خود قرار داد و از آنجایی که اسلامی کردن دانشگاه از رویکردهای کلان مدیریتی در دانشگاه است بنابراین تلاش می‌شود بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاه ترویج شود.

رئیس دانشگاه فنی حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه تصریح کرد: جرقه اولیه برگزاری نخستین یادواره شهدا غواص آذربایجان غربی که در عملیات‌های کربلای 4 و 5 به فیض شهادت نائل آمده‌اند از حدود یک سال پیش زده شد.

پور اسد اظهار داشت: در واقع کار فرهنگی اولویت ما بوده و به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه هستیم که این مهم مطالبه رهبر معظم انقلاب از دانشگاه‌هاست

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبائی ارومیه با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: باید به واسطه برگزاری چنین یادواره‌هایی جوانان شهیدمان به جامعه شناسانده شوند و اگر مدیران این چهره‌ها را ببینند و حقوق نجومی بگیرند مایه تأسف است.

پوراسد افزود: در جامعه باید بیش از پیش از شهدا و به ویژه غواصان الگوسازی کرده و وظیفه شناساندن این عزیزان با دستگاه‌های فرهنگی است.

وی گفت: درود خدا بر شهدای دوران انقلاب اسلامی، دروان دفاع مقدس، و مدافعان حرم و که امنیت امرو کشور ما مرهون رشادت و جانفشانی‌های مکرر آنها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار