خبرهای داغ:
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی:

سود سهام عدالت در آذربایجان غربی امسال پرداخت نمی‌شود

مدیرکل اموراقتصاد و دارایی آذربایجان غربی گفت: بخش‌نامه‌ای از سال ۸۹-۹۰ در مورد پرداخت سود سهام عدالت به امور اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی ابلاغ نشده بنابراین سود سهام امسال نیز پرداخت نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۴۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، داود غفارپور با اشاره به روند پرداخت سود سهام عدالت در آذربایجان غربی اظهار داشت: پرداخت سود سهام عدالت سال 95 منوط به اعلام سود قطعی شرکت‌های مربوطه است.

غفارپور افزود: بخش‌نامه‌ای از سال 89-90 در مورد پرداخت سود سهام عدالت به امور اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به مجوز شورای عالی واگذاری سود سهام عدالت گفت: پرداخت سود سهام عدالت منوط به مجوز این شورا و شورای اقتصاد است که اعلام کند تا از محل سود سرمایه سهام عدالت به مشمولان 18گانه استان آذربایجان غربی پرداخت شود اما تاکنون برای پرداخت سود سهام بخش‌نامه‌ای ابلاغ نشده و انتظار نمی‌رود تا پایان سال 95 هم چنین اتفاقی رخ دهد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی گفت: فرایند پرداخت سود سهام عدالت بدین شکل است که، ابتدا باید از سوی دولت طی بخش‌نامه‌ای اصل موضوع ابلاغ شود سپس سود سهام عدالت از محل سرمایه‌گذاری سهام تخصیص یابد و بعد از مشخص شدن بانک عامل سود سهام عدلت به حساب مشمولان 18 گانه استان آذربایجان غربی واریز شود.

غفارپور گفت: اگر از پرداخت سود سهام عدالت خبری شود بنده به عنوان دبیر ستاد توزیع سهام عدلت در آذربایجان غربی اطلاع‌رسانی می‌کنم که البته بعید می‌دانیم تا پایان سال 95 اتفاقی رخ دهد چرا که معمولاً فقط شایعات و زمزمه‌ها در این مورد شنیده می‌شود.

وی در مورد پرداخت منظم هر ساله سود سهام عدالت اظهار داشت: اعلام پرداخت منظم هر ساله از سیاست‌های دولت قبلی است و تاکنون در مورد پرداخت سود سهام عدالت خبری اعلام نشده است و ماهم مثل شما بی‌خبر هستیم.

ارسال نظرات