خبرهای داغ:
کاظم عباسی اول
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: رزمایش راهیان بیت المقدس با حضور 6 گردان، شامل 5 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در سه منطقه طبس، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می شود که رزمایش طبس در روستای زیارتی فشاه انجام می شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۶۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش‌ ثانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش راهیان بیت‌المقدس در طبس اظهار داشت: این رزمایش با حضور 6 گردان، شامل 5 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در سه منطقه طبس، عشق‌آباد و دیهوک برگزار می شود که رزمایش طبس در روستای زیارتی فشاه انجام می شود.

وی به بیان اهداف این رزمایش پرداخت و افزود: سازماندهی نیروهای بسیجی، افزایش روحیه ایثارگری، حفظ و ارتقاع توان رزم و نمایش قدرت در دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این رزمایش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس عنوان داشت: برنامه های آموزشی، تمرین تاکتیکی و یگانی از جمله دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل و امداد و نجات و عملیات ضد هلی‌برن از برنامه‌های رزمایش راهیان بیت‌المقدس است و پیام صریح این رزمایش‌ها پیام یاس و ناامیدی برای دشمنان است.

فرحبخش ثانی ادامه داد: مردم و عموم بسیجیان می‌توانند در روز جمعه از ساعت 9 تا 11 صبح در برنامه صبحگاه و سخنرانی مراسم رزمایش شرکت کنند.

اعزام 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اردوی راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور هر ساله از 25 اسفند تا 20 فروردین برگزار می‌شود که امسال نیز 10 فروردین سه دستگاه اتوبوس از طبس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوندو از مناطق عملیاتی طلاییه، هویزه و فتح‌المبین بازدید می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به حضور عموم مردم و بسیجیان در این مناطق با خودرو شخصی تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به ناحیه مقاومت بسیج طبس معرفی نامه خود را جهت حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ 25 اسفند تا 20 فروردین به مدت سه روز دریاف کنند و از تغذیه و اسکان رایگان بهرمند شوند.

فرحبخش ثانی عنوان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 4 هزار و 800 نفر در قالب 250 گروه به اردوهای جهادی یک روزه و 130 نفر در قالب 11 گروه به اردوهای جهادی 7 روزه اعزام شده‌اند و تاکنون 11 منزل مسکونی ویژه نیازمندان مرمت و بازسازی شده است.

فعالیت 395 کارگاه اقتصاد مقاومتی در طبس
وی با بیان اینکه در شهرستان طبس تاکنون 395 کارگاه کوچک و زودبازده با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد و 480 میلیون تومان راه‌اندازی شده است، گفت: از این تعداد 111 کارگاه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 660 میلیون ریال در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است و از اصحاب رسانه درخواست داریم محصولات اقتصاد مقاومتی را از طریق رسانه‌ها به مردم معرفی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در خصوص اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم نیز تصریح کرد: 13 مورد تیم پزشکی به مناطق محروم اعزام شده‌اند که بیش از 660 نفر به صورت رایگان ویزیت و از خدمات و آموزش‌های پزشکی، بهداشتی و مشاوره بهرمند شده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی از مردم عذرخواهی کند

فرحبخش‌ثانی در پایان در رابطه با سخنان هنجارشکنانه استاندار خراسان جنوبی گفت: کسانی که الفبای دین را نمی‌دانند اظهار نظر نکنند و این حرکت برای مردم ولایی استان خراسان جنوبی که دارای عرق ملی و دینی هستند این سخنان سنگین است.

وی ضمن محکومیت مجدد این سخنان افزود:‌ مسؤولانی که اینگونه سخن می‌گویند باید با توجه به سخنان هنجارشکنانه خود از مردم عذرخواهی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها