مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های حوزه‌های مقاومت بوشهر

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های حوزه‌های مقاومت بسیج این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۸۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عیسی اندرخور صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: امروز سلاح و قلم خبرنگاران در عرصه‌های مختلف برنده‌تر و کارسازتر از سلاح‌های نظامی میدان‌های جنگ است.

اندرخور با تاکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز به نوعی در میدان‌ها و صحنه‌های مختلف نبرد هستند، ادامه داد: خبرنگاران و اهل رسانه با قلم و امکاناتی در دست دارند با تلاش و همت بیشتر و با هنرمندی بهترین دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب داشته باشند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، اهل رسانه و عکاسان در مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام افسران جنگ نرم هستند، گفت: اهل رسانه اگر بخواهند در آینده به نیکی از آنها یاد کنند باید قلم و توانایی خود را در مقابله با دشمن و دفاع از آرمان‌های انقلاب به خوبی استفاده نمایند.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه با قلم خود و عکاسان با تصاویری که می‌گیرند مشکلات و معظلات اجتماعی را به درستی به مسئولان منتقل کنند، اظهار کرد: مسئولان باید به مشلات این قشر زحمت‌کش نیز توجه ویژه داشته باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی روابط عمومی‌های حوزه‌های مقاومت بسیج این استان خبر داد و گفت: این دوره 11 اسفندماه در سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.

اندرخور با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود 100 نفر در این دروه شرکت نمایند، افزود: در این دوره روابط‌عمومی‌های حوزه‌های مقاومت توجیه برنامه‌ای نیز خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات