خبرهای داغ:
با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه باغملک و کمیته امداد امام خمینی شهرستان تعداد ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۳۹۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

طی مراسمی  تعداد ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) باغملک با حمایت بسیج سازندگی سپاه ناحیه باغملک با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه و دیگر مسولین شهرستان باغملک اهدا شد.

سرگرد احمدی فرمانده سپاه ناحیه باغملک در حاشیه این مراسم گفت: تعداد ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بسیج سازندگی و آورده کمیته امداد تامین شد .

وی افزود: این جهیزه ها توسط موسسه حضرت رقیه(س) در تهران با پولی که کمیته امداد بصورت آورده در اختیار این موسسه قرار می دهد تهیه شد و موسسه هم با استفاده با کارخانجات اقلام را تامین می کند انبار داری آنها تا استان و تحویل به کمیته امداد توسط آماد و پشتیبانی سپاه انجام می گرفت .

سرگرد شاپور احمدی بیان کرد:این جهزیه شامل یک دستگاه یخچال،گازغذا پزی،ماشین لباس شویی،ظروف آشپزخانه بصورت کامل،دو تخته فرش شش متری و کیف نماز هستند که جهت حمایت از تولید ملی همه از کالاهای ساخت داخل تهیه شده و هیچ گونه کالایی با برند خارجی در این جهیزیه ها وجود ندارد

فرمانده سپاه ناحیه باغملک عنوان کرد : دو هزار جهیزیه به استان خوزستان تحویل داده شد که  یک چهارم این تعداد به باغملک داده شد ، بسیج سازندگی از ابتدای تاسیس همیشه خدماتی بسیاری در عرصه عمران آبادی؛ رفع محرومیت؛ بهسازی مدارس و بسته های حمایتی با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی انجام می دهد  و یکی از این اقدامات همین تامین جهیزیه نوعروسان بود.

محمودی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این خصوص گفت: با مشارکت موسسه خیریه و بسیج سازندگی در حال اهدا است ۳۸۲ فقره تحویل داده شد و امروز ۲۲۰ فقره امروز به صورت نمادین توزیع شد .

 

وی افزود:  از این تعداد ۲۳۱ فقره به مدد جویان صیدون ، ۹۱ فقره به مددجویان میداوود و ۱۹۸ فقره به مددجویان حوزه مرکزی باغملک تعلق گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها