درگفت وگو با یک کشاورز سربازی عنوان شد؛

تحمل رنج و بیماری به دلیل فقر/ در بیمارستان صحرایی سپاه رایگان معالجه شدم

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان از انجام یک مورد عمل حساس تومور تیروئید در بیمارستان صحرایی "شهید کوروش فیروزی" مورتان خبر داد
کد خبر: ۸۸۲۹۴۰۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
علیرضا سرگزی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان با اشاره به انجام یک مورد عمل جراحی حساس تومور تیروئید در بیمارستان صحرایی "شهید کوروش فیروزی” اظهار داشت: انجام این عمل به خاطر بزرگی و محل غده از حساسیت خاصی برخوردار بود.
وی با اشاره به اینکه بیمار پس از عمل در همین بیمارستان بستری شده است، افزود: این عمل به خوبی انجام شده و حال بیمار کاملا رضایت بخش است.
مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کلیه خدمات صورت گرفته برای بیماران در این بیمارستان رایگان بوده و هیچ هزینه ای از مراجعه کنندگان دریافت نمی شود.
این کشاورز سربازی در گفت و گو با خبرنگاربسیج با تقدیر از فعالیت های سپاه در مناطق محروم، اظهار داشت: افتتاح این بیمارستان صحرایی در مورتان باعث شادی بسیاری از مردم محروم منطقه شده است.
وی ادامه داد: برای عمل جراحی  تومور تیروئید به زاهدان مراجعه کرده بودم اما هزینه های زیاد درمانی باعث شد تا نتوانم کاری انجام دهم.
آسکانی تصریح کرد: فعالیت های سپاه در بخش های عمرانی، بهداشتی و امنیتی قابل ستایش است، چراکه در استان سیستان و بلوچستان هر جا حرفی از آبادانی و خدمت به میان آمده، سپاه و بسیج حرف اول را زده اند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه خدمات این بیمارستان در وضع بسیار مطلوبی است، خاطرنشان کرد: برخورد بسیاز خوب و دوستانه کادر درمانی بیمارستان صحرایی "شهید کوروش فیروزی” تا ابد در خاطر ما مردم شهرستان سرباز خواهد ماند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار