فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر از به نمایش درآمدن پایان مهربانی در ساحل بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۵۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و اعلام این خبر، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) نه تنها در بین زنان عالم بلکه در بین مردان، از خلقت آدم تا انتهای جهان از ویژگی‌ها، صفات و برجستگی‌هایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است که هیچ‌کس دیگری برخوردار نیست.

دشتی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام امور زندگی بخصوص دفاع از حریم امامت و ولایت بهترین‌ها بودند، ادامه داد: حضرت زهرا حجت بر ائمه(ع) بوده و ائمه(ع) ایشان را الگو و سرمشق خود می‌دانستند لذا چنین شخصیتی می‌تواند بهترین الگو برای بشریت باشد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در همه عرصه‌های زندگانی با حضرت علی(ع) بهترین روش‌ زندگی را به همه انسان‌ها آموختند، افزود: حضرت زهرا(س) در دفاع از حریم ولایت و امامت و رهبری نیز برای شیعیان یک الگو و سرمشق به شمار می‌روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه بانوان ایران اسلامی باید بطور ویژه بانوی گرامی اسلام(س) الگوی رفتاری خود قرار دهند تا در عرصه‌های مختلف زندگانی شکست دچار معظلات پیچیده اجتماعی نشوند، بیان کرد: فاطمه زهرا(س) در طول زندگی کوتاه خود از شأن، منزلت و فضیلتی والا برخوردار بود و در مسیر دفاع از ولایت سرسختانه حرکت کرد.

دشتی با اشاره به اینکه حیات حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای بسط و گسترش دو فرهنگ تولی و تبری در عملکردهای سیاسی و اجتماعی نه تنها برای عموم بلکه برای همه مسئولان تلقی می‌شود، تصریح کرد: تبری و دوری جستن از دشمنان اسلام و مستکبرین و تولی نسبت به ولایت و امام زمان خویش از بزرگترین درس‌های زندگی حضرت فاطمه(س) برای جامعه ماست.

وی با تاکید بر اینکه برای دفاع از حریم ولایت نباید منتظر دستور کسی باشیم و باید با تمام توان از این حریم الهی دفاع کرد، افزود: حضرت زهرا(س) به ما یاد دادند در دفاع از ولایت نباید منتظر دستور کسی بوده بلکه باید آماده باشیم تا تمام هستی فدای ولایت کنیم .

دشتی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد فاطمه زهرا(س) و ولایت را از مردم جدا کند، گفت: در جامعه کنونی دشمن به دنبال ترویج فساد و راحت کردن گناه از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده تا شیرازه زندگی اسلامی را از هم بپاشد.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن ایام فاطمیه(س) فضای شهر نیز باید تغییر کند، بیان کرد: احرتام به وجود فاطمه زهرا(س) احترام به وجود تمام ائمه(ع) بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری نمایش پایان مهربانی در ساحل خلیج فارس همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: به نمایش درآوردن مظلومیت ولایت و پشتیبانی و حمایت حضرت از ولایت و شهادت ایشان در راه ولایت تلاشی خیلی ناچیز در این راه است.

دشتی از تلاش‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر در برپایی مقدمات این نمایش تشکر و قدردانی کرد و تصریح کرد: آماده‌سازی پی‌اس، ضبط صدا و تا زمانی که این نمایش به اجرا در می‌آید 90 روز به طول انجامید.

وی نمایش پایان مهربانی را روایتی از غدیر تا شهادت حضرت فاطمه(س) معرفی کرد و یادآور شد: بخشی از واقعه غدیر، صحنه رحلت پیامبر اسلام(ص)، سقیفه بنی‌ساعده، ماجرای درب سوخته، ماجرای فدکیه و شهادت حضرت زهرا(س) به نمایش درخواهد آمد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه این نمایش به مدت 3 شب از روز دوشنبه 9 اسفندماه تا چهارشنبه 11 اسفندماه ساعت 20 هر شب اجرا می‌شود، گفت: مکان اچرای این نمایش حد فاصل نفت‌کش تا اسکله جلالی واقع در ساحل بوشهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات