خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تشکیل ستاد اسکان فرهنگیان در استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۱۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی با اشاره اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اسکان فرهنگیان در کشور و استان ، به منظور کمک به فعالیت بیشتر گردشگری تشکیل شده است.

وی افزود: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان در استان قزوین از 5 اسفند 95 شروع شده و اسکان نیز از روز 29 اسفند آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: نگاه ما تکریم شخصیت همکاران فرهنگی و میهمانان بوده که همه مدیران و مسئولان باید همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

قاسمی تصریح کرد: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان مورد توجه قرار می‌گیرد و بازدید از مدارس اسکان در دستور کار قرار دارد و همچنین نصب بنر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح شهر به منظور تکریم مسافران و میهمانان و تجهیز بهترین مدارس برای اسکان فرهنگیان و میهمانان از جمله برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی در استان است.

وی اضافه کرد: برخورد عوامل با میهمانان اسکان یافته بسیار مهم است و عوامل باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قاسمی با اشاره به رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش، تأکید کرد: فرهنگیان که رزرو اینترنتی نکرده‌اند می‌‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: شهر قزوین پیشینه تاریخی خوب و فراوانی دارد، باید در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آورد، موزه فرهنگی و آموزش، قلعه عقاب منطقه الموت، سرای سعد السلطنه قزوین، سرای عالی قاپو قزوین،  موزه مردم شناسی قزوین، بقعه چهار انبیاء قزوین، امامزاده حسین-پسر امام رضا(ع) قزوین، بازار سرپوشیده قزوین، موزه چهل ستون قزوین یا عمارت کلاه فرنگی قزوین، خیابان سپه (نخستین خیابان ایران) و آب انبارهای شهر قزوین از جمله نقاط گردشگری این استان است.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها