خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان خبرداد ؛

مراسم استقبال از 7 شهید گمنام در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از مراسم استقبال از 7 شهید گمنام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۲۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد : شهرستان گرگان در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) میزبان 7 شهید گمنام است که مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر ساعت 13 روز سه شنبه در میدان بسیج می باشد.
وی در ادامه افزود : مراسم وداع با 3 شهید گمنام در همان شب (سه شنبه) در شبستان آستان مقدس امام زاده عبدالله گرگان همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.
مهاجر همچنین گفت:مراسم تشییع یک تن از 3 شهید گمنام در روز چهارشنبه 10 اسفندماه از ساعت 8 صبح از معراج الشهداء گرگان به سمت گلزار شهدا است و این شهید به دانشگاه دخترانه مائده گرگان واقع در شهرک امام انتقال و در آنجا مراسم تدفین و خاکسپاری برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان در ادامه با اشاره به 2 شهید گمنام دیگر اذعان کرد : 2 شهید دیگر از شهدای گمنام در روز چهارشنبه مورد استقبال مردم شهر سرخنکلاته قرار خواهند گرفت و در روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در این شهر تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
وی در پایان از عموم مردم شهید پرور استان گلستان برای شرکت درمراسمات شهدای گمنام دعوت بعمل آورد.
گفتنی است الباقی شهدای گمنام در شهرستانهای استان گلستان تشییع و به خاک سپرده خواهند شدکه برای اطلاع دقیق از مراسمات این شهدای گرانقدر اخبار این پایگاه خبری را دنبال کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها