مظفری
رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور مطرح کرد
حسن پورگفت: صورت جلسه همکاری فی مابین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سازمان بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور به امضا رسید.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۴۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،غلامرضا حسن پورگفت: با عنایت به جلسات متعدد و حضور رئیس اتاق بازرگانی در محل سازمان بسیج اصناف کشور و مذاکرات فشرده، صورت جلسه همکاری فی مابین اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران و سازمان بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور در تاریخ 4 اسفندماه به امضا رسید.

وی افزود:در این صورت جلسه، منظور از راه اندازی بسیج در اتاق های بازرگانی، ایجاد و گسترش الگوی مناسب در بین فعالان اقتصادی و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی با هدف گسترش الگوی جدید در محیط کسب و کار با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی و رویکردهای مقام معظم رهبری و گسترش روحیات جهادی با حضور فعالین اقتصادی دلسوز و متعهد عضو اتاق در پیشبرد اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 

رئیس بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور با اشاره به اینکه در این توافق نامه مقرر گردیده تمام اتاق های بازرگانی شهرستان ها رابط بسیج اتاق را به مرکز معرفی نمایند افزود: بعد از معرفی باید برنامه های فرهنگی آموزشی و نسخه ای از پیشنهاد های خود را جهت اجرا در سال آینده به مرکز ارائه نمایند.

وی همچنین گفت: اتاق بازرگانی پیشنهاد های لازم را از واحد بسیج اصناف و بازاریان ( بسیج فعالان اقتصادی) و واحد بسیج اتاق بازرگانی دریافت خواهد کرد.

در پایان حسن پور ضمن تشکر از رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: از همه روسای اتاق های بازرگانی خواهم این کار ارزشمند را در اولویت قرار داده و ضمن همکاری با روسای بسیج اصناف و بازاریان سراسر کشور، تجار و فعالان اقتصادی متعهد را شناسایی نموده و در بسیج اتاق ها سازماندهی کرده تا به فضل خداوند زمینه های بیشتر تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم گردد.

ارسال نظرات