نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد
جعفری گفت: هدف مظلوم نمایی و یک نگاه تاکتیکی است و به این منظور است که استفاده‎های تاکتیکی و فرصت طلبی در موقع انتخابات داشته باشند اما امکان ایجاد یک فتنه جدید را نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۴۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
قاسم جعفری نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره تلاش رئیس دولت اصلاحات برای بازگشت فتنه‌گران به عرصه‌ی سیاسی کشور بدون توبه عنوان کرد: درصورت وقوع هر فتنه ای در کشور باید آن را ریشه کن کرد.

جعفری در ادامه مطرح کرد: از این جریان می‎خواهیم اعلام کنید که تقلبی در انتخابات 88 رخ داده یا نه؛ اگر رخ نداده پس باید از ملت عذرخواهی کنید و اگر هم معتقد به این هستند که تقلب رخ داده پس آشتی بر سر چیست؟ باید توجه داشت که تنها راه بازگشت به دامان جامعه اسلامی همان است که مقام معظم رهبری بیان فرمودند.

نماینده سابق مجلس پیرو برگزاری جلسات رئیس دولت اصلاحات به منظور بازگشت فتنه گران به عرصه سیاسی کشور اظهار داشت: فکر می‎کنم هدف  مظلوم نمایی و یک نگاه تاکتیکی است و به این منظور است که استفاده‎های تاکتیکی و فرصت طلبی در موقع انتخابات داشته باشند اما از آنجایی که این مسئله برای همه آشکار است امکان ایجاد یک فتنه جدید را نخواهند داشت و به نتیجه نخواهند رسید، گرچه که ممکن است تلاشی و زمینه‎سازی‎هایی در این مورد صورت گیرد.



ارسال نظرات