رزمایش 48 ساعته الی بیت المقدس با نام یاوران انقلاب که به مدت دو روز با رمز یا فاطمه الزهرا در مهرستان برگزار شده بود امروز بعدظهر به کار خود پایان داد
کد خبر: ۸۸۲۹۵۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  گفت: رزمایش الی بیت المقدس با نام یاوران انقلاب به مدت دو روز در روزهای دوم و سوم اسفند در شهرستان مهرستان برگزار شد.
سرهنگ محمد قورزایی افزود: این رزمایش با محوریت حفظ انسجام بین بسیجیان با رمز یا فاطمه الزهرا برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش برادرارن در دو گردان بیت المقدس و خواهران در یک گردان کوثر ایفای نقش کردند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی شبانه، رزم شبانه و کار در شب از جمله برنامه های کل نیروهای گردان های مستقر در رزمایش بود تصریح کرد: بسیجیان گردان های مذکور پس از آموزش های لازم ضمن شرکت در صبحگاه مشترک با حضور مسئولان بومی منطقه و انجام تمرینات عملی کمین و ضد کمین، امداد و نجات، حفاظت از اماکن حساس و مقابله با اغتشاشات پرداختند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش الی بیت المقدس تاکید کرد: هدف از برگزاری این رزمایش ساماندهی و آموزش رزمی به منظور حفظ و انسجام گردان های الی بیت المقدس برای دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدهای دشمنان است.
قورزایی تصریح کرد: هر چند دشمنان قدرت و جسارت حمله به کیان جمهوری اسلامی را ندارند، اما ما نیز باید هر لحظه آمادگی لازم برای دفاع از انقلاب وکشور را داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش برای دوستداران نظام  تقویت هم افزایی، اتحاد و همدلی و برای دشمنان نا امیدی است
گفتنی است  در این رزمایش برادرارن بسیجی در دو گردان بیت المقدس و خواهران در یک گردان کوثر تاکتیک‌های رزمی و دفاعی را در بخش‌های مختلف تمرین کردند.


ارسال نظرات