خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از برگزاری چهارمین جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های بسیج محلات استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۶۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

سرهنگ محمد سروری مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: صبح امروز چهارمین جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های بسیج محلات استان قزوین در سالن جلسات شهید جعفرخانی اقشار بسیج سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد.

وی تبیین کرد: شناسایی، معرفی، تشویق و ترویج طرح‌ها و اقدامات ابتکاری در راستای تحقق اهداف سازمان بسیج محلات از مهم‌ترین اهداف این جشنواره بوده است.

این مسئول ایجاد پویایی و تحرک بیشتر در پایگاه های بسیج را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: برگزاری این جشنواره سبب تقویت روحیه نوآوری و فعالیت، ایجاد انگیزه، شناسایی و تشویق افراد خلاق و هم چنین ایجاد رقابت سازنده در میان بسیجیان می‌شود.

مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تصریح کرد: ارتقای کیفی و افزایش کمی فعالیت پایگاه‌ها در عرصه‌های مختلف و استفاده پایگاه‌های بسیج از تجربه یکدیگر و هم‌چنین تعمیم الگوها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

سروری مطرح کرد: فعالیت‌های فرهنگی- هنری، تلاش در راستای تحقق فرامین ولایت و هم‌چنین تحقق اقتصاد مقاومتی، ترویج نمازهای جماعت و جمعه، آمادگی دفاعی گردان‌ها، ترویج فعالیت‌های قرآنی، خدمت‌رسانی و کمک به محروین، ارتقای سطح علمی بسیجیان، زمینه سازی برای حضور پیشکسوتان در بسیج، تقویت سوادآموزی در جامعه بخشی از 20عرصه‌ فعالیتی بسیجیان در این جشنواره بوده است.

وی توضیح داد: 45 اثر در عرصه‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره فرستاده شده که لوح سپاسی به رسم یادبود و تشویق طرح‌ها به صاحب اثرها اهدا شده و از 6 اثر برگزیده نیز تجلیل به عمل آمده است.

مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: 6 اثر برگزیده مرحله استانی برای جشنواره کشوی نیز فرستاده خواهند شد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها