حجت الاسلام خوش خلق در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ویژگی های منتظران واقعی ظهور

کارشناس مذهبی گفت: ما باید امام زمان(عج) را بشناسیم و بدانیم از ما چه توقعی دارند و چرا غیبت ایشان اینقدر طولانی شده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۶۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
حجت الاسلام ابوالقاسم خوش خلق کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: امام زمان(عج) می فرمایند که ما از مراعات حال شما شیعیان کوتاهی نکرده و شما را فراموش نمی کنیم.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) در زمان غیبت به فکر شیعیان خود هستند بیان داشت: من فکر می کنم آن چیزی که بیشتر باید به آن پرداخته شود این است که ما در زمان غیبت چه وظایفی داریم .

حجت الاسلام خوش خلق ادامه داد: ما باید خود و جامعه را برای ظهور امام عصر (عج) آماده کنیم و انتظار فرج از وظایف اصلی ماست و از دعا کردن در این خصوص غافل نباشیم. دعا کردن برای ظهور حضرت بسیار موثر است و علاوه بر آن بر زندگی خود ما هم تاثیر می گذارد و به این ترتیب خیلی از مسائل حل می شود.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: ما باید امام زمان(عج) را بشناسیم و بدانیم از ما چه توقعی دارند و چرا غیبت ایشان اینقدر طولانی شده اگر به این نکات توجه کرده و برای آنها تلاش کنیم از منتظران واقعی ظهور هستیم و در این راه قدم برداشته ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار