خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا در راستای الگوسازی برای جوانان بسیار کارساز است، گفت: این قشر جوان هستند که باید با این فرهنگ آشنا شوند چراکه این انقلاب به دست آنان سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۹۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اعضای شورا و حلقه صالحین شهید اسد بیگی از خانواده شهید «رسول شهبازی» از شهدای دفاع مقدس دیدار کردند.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یک وظیفه و تکلیف است، بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی داشته باشد.

فرمانده پایگاه آمنه(س) حوزه حضرت زهرا(س) ناحیه همدان با بیان اینکه آرامش و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: بر اساس ابلاغیه هر پایگاه باید در طی سال یک دیدار با خانواده شهدا داشته باشد ولی در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام نباید تنها به ابلاغیه بسنده کرد و ما در همین راستا از ابتدای سال با خانواده 6 شهید دیدار داشتیم.

وی با بیان اینکه ما با این دیدارها یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌داریم تا شهدا به فراموشی سپرده نشوند، اضافه کرد: با هر بازدید از خانواد شهدا تجدید میثاق با شهدا و خانواده‌های آنان می کنیم و به فرموده امام خامنه ای (مد ظله العالی) نتایج معنوی این بازدیدها به خودمان بر می گردد.

اسدی با اشاره به اینکه در دیدار با خانواده شهدا اعضای جوان حلقه‌های صالحین پایگاه حضور دارند، تصریح کرد: با این اقدام الگوسازی از این بزرگواران برای جوانان بسیار کارساز است.

وی ادامه داد: این قشر جوان هستند که باید با این فرهنگ آشنا شوند چراکه این انقلاب به دست آنان سپرده خواهد شد بنابراین باید خوب درک کنند تا امانتدار خوبی باشند.

فرمانده پایگاه آمنه(س) حوزه حضرت زهرا(س) ناحیه همدان یادآور شد: همه کسانی که دلشان برای انقلاب و اسلام می‌تپد باید در راستای حفظ این فرهنگ همکاری و همدلی داشته باشند و برای شناساندن آن به نسل‌های جدید و یادآوری خاطرات رزمندگان تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات