خبرهای داغ:
درمراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات قهرمان حوزه ای خوانسار مطرح شد؛

خون شهدا موجب امنیت، استقلال و آزادی کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه خوانسار گفت: ایمان به خدا، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۲۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، فرمانده سپاه ناحیه خوانسار درمراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات قهرمان حوزه ای که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در سالن شهید زمانیدوست خوانسار برگزار شد با اشاره به امنیتی که مرهون خون شهدا است اظهار کرد: به برکت خون شهدا امروز امنیت، استقلال و آزادی در کشور برقرار است و مادامی که این راه ادامه یابد در امنیت به سر خواهیم برد.

سرهنگ محسن پاشایی با بیان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایمان به خدا، رهبری حضرت امام (ره) و پشتیبانی از ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و همین عوامل اکنون نیز منجر به ماندگاری آن می شود.

وی افزود: اگر می خواهیم انقلاب دوام داشته باشد باید راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم و این عوامل را در جامعه زنده نگه داریم.
فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر اهمیت همه این عوامل در پابرجایی و دوام نظام و انقلاب تصریح کرد: اگر ایمان و اعتقاد ما و حمایت ما از ولایت فقیه ضعیف شد باید بدانیم که جایی از نظام دچار خدشه شده است.

وی اضافه کرد: همراهی نکردن و حضور نداشتن مردم در صحنه هم چنان که در تاریخ اسلام خوانده ایم منجر به خانه نشینی امام بر حق و معصوم شد و لذا حضور مردم برای تدوام انقلاب و آرمان های آن بسیار موثر است.

وی خاطر نشان کرد: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نیز حضور جهادی و انقلابی آحاد مردم شهرستان موثر خواهد بود و می تواند به تدوام این آرمان ها کمک کند.

سرهنگ پاشایی با اشاره به تنش ها و جنگ هایی که در کشورهای منطقه وجود دارد گفت: با حضور انقلابی مردم در صحنه و پشتیبانی از ولایت فقیه امروز آسایش و امنیت در کشور ما برقرار است و باید شکر گزار این مسئله بود.

وی یاد و خاطره شهدای انقلاب خوانسار را گرامی داشت و افزود: شهرستان خوانسار چهار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و باید قدر این شهدا را دانست و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار