فرمانده حوزه امام علی(ع) خاتم در جلسه توجیهی رزمایش در جمع بسیجیان پایگاه شهید یزدانی گفت:که آنچه همواره برای ما در اولویت قرار داشته و دارد حفظ نظام جمهوری اسلامی است .
کد خبر: ۸۸۲۹۶۳۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد دهقان هراتی فرمانده حوزه امام علی(ع) در جمع تعدادی از بسیجیان پایگاه شهید یزدانی گفت: رزمایش گردان های الی بیت المقدس با هدف نمایش اقتدار و وحدت، ارتقای سطح امنیت جامعه و بازدارندگی و ترعیب دشمنان برگزار می شود و علت انتخاب این شعار، مقابله با تهدیدات دشمنان و تفرقه افکنی های دشمنان به منظور خنثی سازی عملیات روانی دشمن و تحقق بخشیدن به شعار سال است.

فرمانده حوزه امام علی علیه السلام گفت: لزوم برگزاری این رزمایش، نمایش اقتدار و وحدت مردم و تجدید بیعت با ولایت و ایجاد دلگرمی به سایر نیروهای مقاومت در سراسر جهان می باشد.

دهقان در پایان افزود:انشاء الله همه با اقتدار و با توکل به خداوند، ولایت مدارانه در رزمایش حضور پیدا می کنیم تا دراین برهه ی زمانی به دشمنان ایران عزیز، یاد آور شویم که آنچه همواره برای ما دراولویت قرار داشته و دارد حفظ نظام جمهوری اسلامی است و تحریم ها نمی تواند درخت استوار انقلاب را خم کند، چرا که فرزندان بسیجی ما همچون نهالهایی همیشه سبز پیمان بسته با آرمان امام و شهدا هستند.

ارسال نظرات