خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مدافعان حرم دشمن را در خارج از کشور سرکوب کردند و اجازه ندادند این کفتارها دستشان به کشور اسلامی ایران برسد.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۳۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان در حسینه کهنوشی‌های شهرک مدنی با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و خواهران بسیجی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیتی که ما امروز داریم به خاطر جانثاری‌های مدافعین حرم است.

سردار مظاهر مجیدی افزود: اگر مدافعان حرم جان خود را فدا نمی‌کردند معلوم نبود امروز چه به سر ملت ما می‌آمد و ما باید قدردان آنها باشیم.

وی تصریح کرد: مدافعان حرم دشمن را در خارج از کشور سرکوب کردند و اجازه ندادند این کفتارها دستشان به کشور اسلامی ایران برسد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: باید با برگزاری یادواره‌های شهدا همواره یاد آنها را زنده نگه داشت و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: محفل شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهادت طلبی به نسل جوان و آشنایی آنان با دلیرمردان و الگوگیری از آنها است.

در ادامه مراسم نیز آزاده سرافراز همدانی «هوشیار» به روایتگری پرداخت و در پایان از همسر شهید «کرمی»، شهید «صانعی» و شهید «الوانی» از شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات