آزادی 48 زندانی جرائم غیر عمد و رد مال در یاسوج

48 زندانی جرائم غیر عمد و ردمال در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۴۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
مدیرکل جدید زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم وجدید زندانها واقدامات تامینی و تربیتی استان گفت:این افراد،شامل 38 زندانی جرائم غیر عمد و 10 زندانی رد مال بودند که با حمایتهای مالی ستاد دیه کشور، بنیاد خیریه نیکوکاری دستان مهربان و رئیس سازمان زندانها واقدامات تامینی وتربیتی کشور به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند .
اسماعیل جم یاری افزود: به برکت انقلاب اسلامی،سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی در پی اصلاح افراد به خطا رفته هستند تا آنها فردی مفید برای خانواده و جامعه شوند.
وی گفت: ماموریت این سازمان،ماموریتی قرآنی است و هم اکنون 200 زندانی استان، در کلاسهای رشته حفظ 1 تا 9 جزء، شرکت کرده اند .
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد هم دراین مراسم گفت: یکی از تکالیف دستگاه قضایی حفظ کرامت و شان انسانهاست که درهمین راستا زحمات طاقت فرسای اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان موجب شده که کهگیلویه وبویراحمد، رتبه نخست شورای حل اختلاف زندانهای کشور را از آن خود کند و بسیاری از مشکلات زندانیان از این طریق حل شود.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی افزود:مجموعه زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد،از نظر خوابگاهی،نظافت،سلامت و استاندارد بودن،همانند مجموعه های علمی وشبیه یک دانشگاه فعالیت می کنند .
مدیرکل سابق زندانها واقدامات تامینی و تربیتی استان نیز گفت: حدود 12 هزار مترمربع توسعه،بهسازی و بازسازی و بیش از 4 هزار مترمربع ساخت و ساز در مجموعه زندانها واقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد انجام شده است .
عباس فلاحتی با اشاره به افزایش اعتبار یک میلیاردی این اداره به 4 میلیارد تومان افزود:بهره برداری از زندان دهدشت و ساماندهی حدود600 خانواده زندانی از دیگر اقدامات این اداره کل است
ارسال نظرات