تأکید بر تأمین زیرساخت ها برای برگزاری انتخاباتی حداکثری

تأمین زیرساخت ها و زیر بنا برای برگزاری انتخاباتی حداکثری در کهگیلویه وبویراحمد ضروری است.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۶۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
سومین نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کمیته ها به ریاست رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.

این نشست با هدف هماهنگی میان اعضای ستاد،بررسی نیازمندی های برگزاری انتخابات و نحوه تأمین تجهیزات برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در این نشست بر اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تأکید کرد و گفت: تأمین زیرساخت ها و زیر بنای برگزاری انتخابات لازم و ضروری است.

فتاح محمدی با بیان اینکه نگاه جهانی به انتخابات ریاست جمهوری، اهمیت برگزاری آن را بیشتر می کند افزود: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است.

وی به اعزام تیم کارشناسی ستاد انتخابات به فرمانداری ها و بخشداری های تابعه اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام با هدف بررسی نیازهای فرمانداری ها و بخشداری ها در راستای برگزاری بهتر انتخابات انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی میان مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان تأکید کرد و گفت:انسجام و هماهنگی میان مدیران و مسئولان کمیته ها زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می کند.

همچنین در این نشست مصوب شد فرمانداران نسبت به تست میدانی شعب بر اساس قالب ارسالی کمیته فناوری اطلاعات ستاد حداکثر تا 20 اسفندماه با همکاری شرکت نماینده شرکت مخابرات اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار