فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه محمد شهر:

دانش آموزان در اداره کشور نقش مهمی دارند

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه محمد شهر با اشاره به این که دانش آموزان نقش مهمی در اداره کشور دارند،اظهار کرد: دانش آموزان از پیروزی انقلاب تا به امروز نقش مهمی دراداره کشور داشته اند.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۶۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی ظهر چهارشنبه 4 اسفند ماه در آیین اختتامیه مسابقه "اگر من شهردار بودم " که در مدرسه دخترانه میثم تمار برگزار شد ،با بیان این که در 8سال دفاع مقدس بیشتر شهدای کشور شهدای دانش اموز بودند،بیان کرد:دانش آموزان بدون این که کسی آنها را به جنگ وادار کند برای محافظت از خاک خود به میدان های جنگ رفتند و این آرامش و امنیت امروز کشور را با خون خود رغم زدند.

دانش آموزان در اداره کشور نقش مهمی دارند

وی با بیان این که اکنون تنها وظیفه ی دانش آموزان تحصیل است،عنوان کرد:وظیفه دانش آموزان تنها به ترقی و پیشرفت در عرصه های علمی فرهنگی ختم می شود.

رازینی بر فهم بالای دانش آموزان تاکید کرد و گفت:متن های شما عزیزان نشان دهنده ی قانون مداری و سطح بالای فرهنگی بود و حضور دانش آموزانی با این نکته نگری باعث افتخار این شهر است.

 از بهترین انشا نوشته شده در این مسابقه به شرح زیر است:

اگر من شهردار بودم،مهم ترین کار را جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز می دانستم تا این ساختمان بلند در کوچه های کوچک چهره شهر را زشت نکند.

اگر شهردار بودم فکری به حال کمبود کتابخانه در شهر میکردم و کتابخانه هایی مجهز در سطح شهر می ساختم تا سطح آگاهی مردم افزایش یابد.

اگر شهردار بودم امکانات شهری را در تمام شهر تقسیم میکردم تا مردم برای یک کار بانکی راه طولانی ای را طی نکنند.

اگر شهردار بودم در شلوغ ترین نقاط شهر پل عابر پیاده با پله های برقی نصب می کردم تا افراد مسن نیز از این پل بهره ببرند و با خیال آسوده از خیابان عبور کنند.

مسابقه "اگر من شهردار بودم" به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز و روزنامه البرز فردا با هدف ارتقاء سطح فرهنگی و اشنایی دانش اموزان با موضوعات شهری،حقوق شهروندی و مدیریت شهری و افزایش آگاهی و مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری شهر، برگزار شد.

این برنامه با بخش های مهیج و شاداب همراه بود و در پایان به دو نفر از منتخبین به قید قرعه سفر مشهد مقدس به همراه خانواده از سوی سازمان بسیج رسانه و روزنامه البرز فردا اهدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه نیز به دختران چادری این مدرسه و سازمان بسیج رسانه استان البرز به چهار نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا کردند.

خبرنگار بسیجی:بخشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار