صدور کارت امر به معروف و نهی از منکر برای 3 هزار نفر

برای 3 هزار نفر کارت امر به معروف و نهی از منکر در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۷۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

حسینیان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:تاکنون پنج هزار نفر آموزش های امر به معروف و نهی از منکر را فراگرفته اند که برای سه هزار نفر از آنها کارت صادرشده است.

استاندارهم با بیان اینکه خودکشی و طلاق دو موضوع چالشی است که باید بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گیرد گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر دو دستور کار مهم طلاق و خودکشی را انتخاب کرده است که باید سال آینده در اولویت برنامه ها قرار گیرد .
خادمی با بیان اینکه مباحث این شورا باید در اختیار شورای اجتماعی قرار گیرد افزود: بابرنامه ریزی های مناسب و دعوت از تشکل های مردم نهاد امر به معروف و نهی ازمنکر می توان فعالیت این شورا را در جامعه پررنگ تر کرد.
وی گفت: هیات های بازرسی از بعضی اصناف بازرسی به عمل آورند و تذکرات و نکات لازم به آنها ارائه شود.


فرمانده نیروی انتظامی استان نیزدر این نشست با بیان اینکه امسال بیش از 60 موردخود کشی در استان رخ داده است گفت: افسردگی،مشکلات خانوادگی و مشکلات روانی از مهمترین علل خودکشی در استان است.
سردار انصاری با اشاره به اینکه بیشترین خودکشی با ۷۰درصد حلقه آویز بوده است افزود: سن ۷۳درصد کسانی که خودکشی کرده اند زیر سی سال بوده است.
وی گفت:علت 33 درصد خودکشی ها اقتصادی و ۳۳درصد نیز اختلافات خانوادگی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز گفت: مهمترین مشکلات جامعه ما آسیب های اجتماعی هستند که باید توجه ویژه ای به آنها شود .
فتاح محمدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین مشکل جامعه را جنگ فرهنگی عنوان کردند افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای آسیب های اجتماعی درکشور درنظر گرفته شده است که ۲۵درصد این مبلغ به صورت نقدینگی ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه 9 دستگاه اجرایی استان ماموریت ابلاغ امر به معروف و نهی از منکر را در دستورکار خود قرار داده اند گفت: آسیب های اجتماعی تا پایان سال باید کاهش شش درصدی داشته باشد.
ارسال نظرات