خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اجرای طرح «رایحه رضوی» در راستای گسترش فرهنگ دینی و اسلامی است، گفت: ثمره آن در آینده روشن‌تر و جزو شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی ـ هنری کشور در دولت خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۷۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاضل عبادی در آیین افتتاح طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی به طول سال با عنوان «رایحه رضوی» با ابراز خرسندی از میزبانی استان همدان در شروع کار طرح اظهار داشت: این هدف بسیار والایی است که اجرای برنامه‌های رضوی تنها در دهه کرامت متمرکز نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح «رایحه رضوی» در راستای گسترش فرهنگ دینی و اسلامی است، افزود : ثمره آن در آینده روشن‌تر و جزو شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی ـ هنری کشور در دولت خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه استان همدان در تولید سیاست، فرهنگ، علم و دانایی همواره پیشگام بوده است، تصریح کرد: تمدن چند هزار ساله استان گواه روشنی بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان در صحنه‌های دفاع مقدس و در عرصه‌ها فکرآفرینی و فرهنگ‌سازی جزو استان‌های پیشرو بوده است، ابراز داشت: صدها اثر و ایده فرهنگی که در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی که همان اهداف رضوی است در همین استان تولید شده که آخرین نمونه آن تقریظ‌های مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات