فرمانده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: اگر دشمن در برآورد خود اشتباه کند تودهنی محکمي خواهد خورد و ما هيچ توجهي به حرف‌های آنان نداريم و سران آمريکا و غرب بايد عاقل باشند.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۸۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
سردار پاکپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اشاره به اهداف مرحله پایانی رزمايش پيامبراعظم(ص)  11 که از دوم اسفندماه در منطقه شمال شرق کشور آغاز شد گفت: در اين رزمايش یگان‌های پهبادي، هوايي، رزمي، مکانيزه، مخصوص و پیاده‌نظامی شرکت داشتند و تمام تاکتیک‌های فراگرفته‌ را به خوبي به مرحله اجرا گذاشتند که در آن سلاح‌های موشکي، راکتي و تمام امکانات تخصصي به‌کارگیری شد.

وی با اشاره به آمادگی قوای مسلح خطاب به دشمنان انقلاب اسلامي یادآور شد: دشمن قطعاً بايد خيلي عاقل‌تر از اين باشد که بخواهد حرکت نظامی علیه ایران اسلامی انجام دهد.

وي انتقال تجربيات دفاع مقدس به نيروهاي جوان و متعهد را بسیار حائز اهمیت و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تمام تجربه‌هایی که فرماندهان در دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند در اين رزمايش به نيروهاي جوان انتقال پیدا کرد.

وی تصريح کرد: با رزمایش‌هایی که سپاه پاسداران در نقاط مختلف کشور اجرا کرده توانمندی‌ و قابلیت های بسياري خوبی کسب نموده و هیچ‌کس جرات نخواهد کرد مرزهاي ايران را تهديد کند.

پاکپور تأکید کرد: نيرو زميني سپاه بااقتدار اطلاعاتي غافلگير رصد دشمن نخواهد شد و با توان بالايي که دارد می‌تواند جلوي نفوذ دشمن را بگيرد چراکه از اشراف اطلاعاتي بسیار خوبي بهره‌مند هستيم.

وي ابراز داشت: آزمايش رزم هیچ‌گاه تمام نخواهد شد و هميشه درحال آزمايش و تمرين و آماده هستيم و اين آمادگي عامل بازدارنده است.

وي خطاب به اظهارات دشمنان و آمريکا گفت: اگر دشمن در برآورد خودش اشتباه کند تودهنی محکمي خواهد خورد و ما هيچ توجهي به حرف‌های آنان نداريم و سران آمريکا و غرب بايد عاقل باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها