سخنگوي رزمايش پیامبر اعظم(ص) 11 در منطقه شمال شرق کشور با اشاره به تهدیدات استکبار جهانی تأکید کرد: آمریکا و رِژيم صهيونيستي در قواره ای نیستند که ایران را تهدید کنند.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۸۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
سخنگوي رزمايش پیامبر اعظم(ص) 11 در منطقه شمال شرق کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: با اجرای رزمايش های دفاعي به دنبال امنيت داخل کشور هستیم که تهدیدهای داخلي و خارجي علیه نظام اسلامي را دفع می‌کند.

سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پور جمشيديان با اشاره به حفظ آمادگی کامل یگان های رزم سپاه در مقابله با تهدیدات سخت دشمن افزود: سپاه آمادگي کامل دارد تا در هر شرايط و نقطه‌ای نسبت به تهديدات هر فرد و کشوري در مواجهه با ايران اسلامي بايستد وآن حربه را به خودشان برگرداند.

وی با اشاره به تهدیدات استکبارجهانی یادآورشد: دشمنان و بدخواهان کشور بویژه آمریکا و رژیم غاصب صهيونيستي در قواره و عددی نیستند که ایران را تهدید کنند.

وي با اشاره به تجهيزات عمل‌کننده در این رزمايش بيان داشت: در راستای ارتقاء برنامه دفاعی راکت‌های هوشمند را فعال کرديم که در سه سطح بالاي 100 و 100 کیلومتر و پایین‌تر مورداستفاده قرار گرفت.

پور جمشيديان درپایان گفت: در اين رزمايش سامانه ميثاق دو، راکت‌های زمين به هوا و دوش‌پرتاب در اختيار نيروهاي عمل‌کننده قرار گرفت و به بهره‌برداری رسيد.

گفتنی است؛ مرحله نهايي رزمایش پيامبر اعظم (ص) 11 با رمز مقدس  يا رسول الله» با حضور جانشين فرمانده سپاه، فرماندهان لشکری وکشوری، نيروهاي نظامي، انتظامي، علماي شيعه و اهل سنت و يگان نيروي زميني سپاه در شمال شرق کشور با موفقيت اجرا
شد.

 در این رزمایش از مین جدید«صاعقه» ضد اهداف پرنده با کنترل از راه دور و مین زمینی جهنده «سجّین» با انفجار در عمق 10 متری زمین با قابلیت فرود ترکش‌های بارانی بر روی اهداف رو نمایی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها