خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه رصد و اقدامات به‌موقع را لازمه پیروزی در جنگ‌های اطلاعاتی دانست و گفت: اشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب پیروزی در مقابل تهدیدات شده است.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۸۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤولان سابق و جدید اطلاعات سپاه استان که در سالن شهید قهاری مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، اظهار داشت: جهاد کبیر تبعیت نکردن از استعمار و کفار است‌ و سربلندی ملت در توجه به آیات خداوند نهفته است.

وی با اشاره به موقعیت مرزی بودن استان کرمانشاه، گفت‌: کرمانشاه با وجود همه پستی و بلندی‌ها از امن‌ترین استان‌های کشور است‌، علت این امنیت مثال‌زدنی رصد و اقدام به‌موقع نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران استان است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تقدیر از عملکرد سریع نیروهای سپاه پاسداران در مقابله با گروهک‌های تروریستی، افزود: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان در پرونده‌های مربوط به گروه‌های تکفیری، اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند که حاصل آن داشتن استانی امن است.

وی با اشاره به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017 به میزبانی کرمانشاه، اضافه کرد: امنیت و آرامش نقاط مرزی غرب کشور در رقابت‌های جهانی کشتی به خوبی نمایش داده شد و این مرهون فعالیت‌های اطلاعاتی دقیق و حساب شده است.

ریحانی امنیت کرمانشاه را در حد پایتخت کشور توصیف کرد و ادامه داد: رصد و اقدامات به‌موقع لازمه پیروزی در جنگ‌های اطلاعاتی است‌، اشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب پیروزی در مقابل تهدیدات شده است.

این فرمانده ارشد نظامی روحیه انقلابی را مایه افتخار و سربلندی نظام  اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حفظ روحیه انقلابی راه مقابله با تهدیدهای مختلف دشمنان است.

گفتنی است، مسعود قنبری( فرمانده سابق سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب)‌، به‌عنوان مسوؤل جدید اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه معرفی از زحمات دوستعلی آزوغ مسؤول سابق اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) این استان تقدیر شد.

ارسال نظرات