خبرهای داغ:
شهید والامقام سید‌محمد سعید جعفری‌ از شهدای عزیز دفاع مقدس استان کرمانشاه و شهیده مرجان نازقلچی‌(فرماندار فقید بندر ترکمن) و از شهدای فاجعه خونین منا به‌عنوان شهید شاخص ملی سال 96 بسیج انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۸۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به نقل از سازمان بسیج مستضعفین، در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بالأخص شهدای هشت ساله دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت و همچنین معرفی الگوهای برتر ایثار، جهاد و شهادت برای جامعه بالاخص روح جوانان، شهید والامقام سید‌محمد سعید جعفری از شهدای عزیز دفاع مقدس استان کرمانشاه و شهیده مرجان نازقلچی (فرماندار فقید بندر ترکمن) و از شهدای فاجعه خونین منا به‌عنوان شهید شاخص ملی سال 96 بسیج انتخاب شدند.

براساس این گزارش، این شهدای بزرگوار از میان 108 شهید عزیز (56 شهید استانی و 52 شهید اقشاری) انتخاب شده‌اند، همچنین شهید بزرگوار علی‌رضا توسلی از شهدای عزیز افغانستانی در جبهه مقاومت در سوریه نیز به‌عنوان شهید شاخص بین‌الملل انتخاب و معرفی شد.

این گزارش ادامه می‌دهد، طی بررسی‌های شهدای شاخص پیشنهادی اقشار سازمان بسیج مستضعفین از بین اولویت‌های سه‌گانه پیشنهادی این سازمان‌ها شهدای شاخص هر قشر انتخاب و معرفی می‌شوند.

گفتنی است، سید‌محمد سعید جعفری‌کرمانشاهی در روز 18 بهمن‌ماه سال 31 در قصرشیرین و در ایام تصدی پدرش بر گمرک خسروی به دنیا آمد، سلسله وی از سادات قدیمی و اصیل کرمانشاه بود و با چهل واسطه به امام حسن ابن علی ابن ابیطالب‌(ع) می‌پیوست.

ارسال نظرات