رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه:

قشر آسيب پذير جامعه بايد از حداقل ملزومات زندگي بهره مند شوند

سید حمید جلایی،؛ قشر آسيب پذير جامعه بايد از حداقل ملزومات زندگي بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۱۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سید حمید جلایی در ديدار سرپرست جديد كميته امداد خميني (ره) با شهردار و دیگر اعضای شورای اسلامی در محل دایمی شورا انجام شد،كميته امداد را ميراثي گرانبها از امام راحل (ره) دانست و تصريح كرد :خدمات اين سازمان در كشور قابل ستايش و تقدير است و بايد بيش از پيش به قشر آسيب ديده و محروم كشور توجه نمود.
رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه، با اشاره به ارزش هاي معنوي كار در نظام جمهوري اسلامي و نهاد مقدس كميته امداد افزود : رويكرد انجام كار كارشناسي شده توسط متخصصين براي حصول به نتايج بهينه نكته مهمي است كه در كميته امداد بايد به آن توجه زيادي شود.
سید جلال حسینی، مدیر كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ابرکوه، هم ضمن تأكيد بر لزوم تعامل دستگاهها اجرايي شهرستان با كميته امداد در اجراي طرح هاي حمايتي اقشار ضعيف ادامه داد : مديريت صحيح منابع كشور در تأمين مايحتاج ضروري مددجويان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) نقش مهمي دارد و مي توان زير ساخت هاي اساسي زندگي آنها را مرتفع نمود.
وي مسئله اشتغال و خود كفايي اين افراد را در حل مسائل مهم زندگي حائز اهميت دانست و اذعان داشت : كسب درآمد توسط اين قشر سبب تامين مخارج زندگي توسط خود آنها شده و با مديريت صحيح هزينه ها و مساعدت كميته امداد و ساير دستگاههاي اجرايي مي توان به مسئله مسكن آنها نيز رسيدگي نمود .
مدیر كميته امداد امام خميني (ره) با تاكيد بر لزوم فعاليت هاي فرهنگي در مورد جوانان و نوجوانان افزود : در نظام جمهوري اسلامي رشد فرهنگي و مذهبي قشر جوان از اهم اهداف است كه در كنار اين امر خطير مي توان به نتايجي چون فرهنگ خودكفايي و كار آفريني نيز دست يافت .
ارسال نظرات
آخرین اخبار