نمایش مذهبی «داغ مسمار» که تلاشی از گروه هنری و مذهبی فانوس شب شهرستان بافق است جلسات تمرین آن از یک ماه قبل شروع شده و در ایام فاطمیه اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۲۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، امیرعلی رسولی فرد کارگردان نمایش مذهبی «داغ مسمار»گفت : نمایش مذهبی داغ مسمار که ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) را روایت می کند ، از یک ماه قبل جلسات تمرین آن در تکیه انصارالمهدی شهرستان بافق آغاز شده است و برای اجرا در ایام فاطمیه آماده می شود.

وی افزود: این نمایش که تلاشی از گروه هنری، مذهبی فانوس شب بافق است، با استفاده از نورپردازی و افکت ویژه اجرا خواهد شد که نورپردازی آن را آقایان امیر رضا کریم زاده و محمد کریمیان و افکت آن را آقای عرفان مرشد زاده بر عهده خواهند داست.
رسولی فرد در ادامه درباره هنرمندان این نمایش گفت:داغ مسمار با هنرمندی آقایان: رسول صبوحی، امین رحیمی پور، محسن رضایی، علی طالعی، ابوالفضل درخشانمهر ،فرزاد یوسفی ،مصطفی قانعی،یوسف ابوالحسنی، پوریا زحمتکش، محمد خالقدادی، حسین برزگری ، حسن حیدری ، یاسین کریمیان و خانم ها: معصومه طالعی ،زهرا تشکری، فاطمه تشکری، زهرا محمودی، انیس مرشدزاده،رقیه خواجه رحیمی ، محدثه حاجی زاده، فاطمه ایرانی ، حدیث محمودی ،مبینا زارع زاده ، ایدا خالقدادی،مریم ابراهیمی، اسما کارگران و نازنین محمدی زاده به روی صحنه خواهد رفت.
مدیر گروه هنری فانوس شب بیان داشت: مدیریت اجرایی را در این کار محمد رضا جلالی ، مدیریت فرهنگی و روابط عمومی محسن دهقان ، اهنگ سازی اقای امیرعلی رسولی ، نوازندگی مهدی ابراهیمی و سرپرستی خواهران را خانم حکیمه زینلی برعهده خواهند داشت.

وی در پایان گفت: از مداحان گرامی آقایان امیر حسین آزاد، وحید سرداری، مجید نورمحمدی که مداحی و صوت کار را برعهده داشتند تشکر می کنم و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظرات