خبرهای داغ:
معاون اردویی ناحیه بسیج امام حسین(ع) از اعزام کاروان های راهیان نور این ناحیه به ظرفیت 40 دستگاه اتوبوس در قالب 1500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۴۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

اعزام 1500 زائر بسیجی از ناحیه امام حسین(ع) به مناطق عملیاتی جنوب

میثم جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: هدف از برگزاری راهیان نور عمق بخشی خصلت های انقلابی گری در نسل جوان و عموم مردم و زنده کردن سیره و روش زندگی شهداست.

وی با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت راهیان نور گفت: در هر یک از این مناطق قضایایی اتفاق افتاده است که در میان هر کشوری و هر ملتی اتفاق بیفتد کافی است برای اینکه تاریخ آن ملت را سربلند کند.

معاون اردویی ناحیه امام حسین(ع) تاکید کرد: رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان دهنده آن است که دشمن درصدد تخریب و به فراموشی سپردن ارزش های انقلاب اسلامی به خصوص فداکاری ها، جانفشانی ها، ایثار، شجاعت و شهامت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و راهیان نور ظرفیت بسیار مناسبی برای انتقال میراث گران بهای شهدا به نسل جوان و امروزی می باشد.

وی با اشاره به برنامه های ناحیه در خصوص اعزام زائران به اردوهای راهیان نور گفت: با توجه به ثبت نام بیش از 1500نفر در قالب 40 دستگاه اتوبوس از بسیجیان و آحاد مردم جهت اعزام به مناطق عملیاتی، اعزام ها پس از سازماندهی از تاریخ 16 اسفند 95 لغایت 8 فروردین 96 انجام خواهد شد.

جلالی یادآور شد: اعزام زائران در تاریخ های مقرر از محل گلزار شهدای علی بن جعفر آغاز خواهد شد و زائران در یک سفر پنج روزه از مناطق عملیاتی ایلام و خوزستان و یادمان های شرهانی، فتح المبین، فکه، هویزه، طلایه، شلمچه و اروندرود بازدید خواهند کرد.


ارسال نظرات